hoi!
Ik vind/vond een jongen leuk en heb dat tegen een vriendin verteld en toen had ze het maar 6 dagen geheim gehouden en toen was het zondag en vroeg zomaar de snap van die jongen aan een meisje (m)en ze zei dat ik wilde met hem praten en toen ging zij zeggen ik zweer en had het toch tegen haar beste vriendin verteld en toen heeft die vriendin tegen 2 meisjes verteld waarvan iedereen weet dat zij niks geheim kunnen houden gezegd en toen zijn die 2 meisjes naar die jongen gegaan en zeide tegen die jongen iemand vind jou leuk en toen zei hij wie en toen zeide die meisjes mijn afkomst en toen wist hij het en hij zei ook iets van ik wil geen hond eten ofzo maar ik eet geen hond dit is allemaal gister op school gebeurd en toen stonden zijn vrienden erbij en nu weet bijna iedereen het ik voel me echt heel ongemakkelijk nu,nu zitten kinderen te roepen dat ik op hem ben maar ik zeg steeds nee is niet waar ik denk echt dat die jongen me me nu gestoord vindt
Bladzijde 1 / 1
Hoiiiii,
Wat een rotstreek van je vriendin! Ik vind dat dan echt geen vriendin als ze dit doet! En die anderen zijn ook echt losers hoor! Jou proberen te pesten omdat ze insecure zijn. Gewoon negeren of meld het bij de directie of bij je mentor.
Groetjes, justGhast
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.