Skip to main content

Hoi,

ik voel me al langer dan 2 weken down. Ik zie het leven even niet meer zitten. Er hangt een soort van donkere wolk over me heen waardoor ik het licht niet meer kan zien. Het positieve proberen zien, lukt niet meer. Ik heb het heel erg lastig en zie geen hoop meer. Ik worstel heel hard in mezelf.

Ik hoor morgen mijn begeleider en binnen een week ga ik bij mijn psychologe op gesprek. Ik zou graag bij hen mijn hart luchten en om hulp vragen maar ik weet alleen niet direct hoe. Kunnen jullie me een beetje erbij helpen?

 

anoniempje

Hoi

Wat naar  lijkt mij. Ik weet daar niet zoveel van. Maar misschien kun je dit opschrijven en het hun laten lezen. Als je het moeilijk vind om te vertellen. Of nog meer opschrijven met tekeningen erbij.  En daarop schrijven of tekenen dat je er over wilt praten. Want je hebt iig nu al dit geschreven. Dat is al goed. Ik maak overal altijd verhaaltjes van of gedichtjes als ik iets niet durf te zeggen. Dat helpt me wel een beetje met dat gevoel dan. Misschien kun je dat proberen? Met de hand is dan wel beter dan op de toetsen vind ik zelf. Je vingers/ hand  zijn dan je gedachten en uit je eigen lijf. Dat vind ik zelf wel fijn. En ik hoop echt dat dat licht er weer komt voor jou. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.  Lieve groetjes Ellen -xxx-


Hoi, Hey

ik voel me al langer dan 2 weken down. Ik zie het leven even niet meer zitten. Er hangt een soort van donkere wolk over me heen waardoor ik het licht niet meer kan zien. Het positieve proberen zien, lukt niet meer. Ik heb het heel erg lastig en zie geen hoop meer. Ik worstel heel hard in mezelf. Wat vervelend dat je je zo voelt! Maar geef niet op en blijf ertegen vechten.

Ik hoor morgen mijn begeleider en binnen een week ga ik bij mijn psychologe op gesprek. Ik zou graag bij hen mijn hart luchten en om hulp vragen maar ik weet alleen niet direct hoe. Kunnen jullie me een beetje erbij helpen? Wat goed dat je op gesprek gaat bij ze. Vanuit mijn ervaring zou ik me daar niet al te veel zorgen over maken. Een psycholoog zal je vragen stellen en zo helpen met vertellen wat je wilt zeggen. Als je een aantal dingen hebt die je absoluut wilt zeggen kan je misschien een aantal woorden op een briefje schrijven en dat erbij houden zodat je het niet vergeet. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

 

anoniempje

 

Liefs BlueWolf


Reageer