Skip to main content

Hoii,

 

Ik voel me down, leeg, alles.

 

Ik voel me niet meer mijzelf.

 

IEMAND HELP MIJ 😭😭😭😭😭😭😭

 

Liefs,

 

Knus 1234

 

 

 

 

 

 

Heyy Knus1234

 

Wat vervelend dat je je zo leeg voelt en niet jezelf voelt!

 

Je kan als je anoniem met iemand wilt praten iedere dag tussen 11 en 21 uur bellen of chatten met de kindertelefoon. Misschien kunnen de mensen die daar werken je een beetje helpen om je wat beter te voelen.

Telefoonnummer de kindertelefoon > 0800-0432

 

Misschien kan je dit gevoel met iemand bespreken in je omgeving zoals met je ouders, je mentor of een vertrouwenspersoon. Dan kunnen de mensen in je omgeving samen met je kijken wat er aan de hand is en dan kan je ook steun krijgen! Praten is namelijk iets wat oplucht en helpt ook om gevoelens te verwerken.

 

Verder kan je ook als je je zo leegvoelt afleiding gaan zoeken tegen deze gevoelens. Er is vast iets wat jij leuk vind om te doen waar je vrolijk van word! Je kan even een frisse neus gaan halen, een leuk en vrolijk muziekje luisteren of een leuk boek lezen. Afleiding zorgt er voor dat je misschien wat minder bezig bent met alles wat er in je hoofd speelt. Je vertrekt dan eventjes naar je eigen wereldje!

 

Groetjes van mij!


Hey Knus1234,

Wat naar dat je je zo voelt!

Wat heel erg kan helpen en opluchten is het aan iemand vertellen. Dat is misschien heel moeilijk, maar helpt wel heel erg. Je zou het aan je mentor, vertrouwenspersoon of vriend(in) kunnen vertellen, of je ouders, maar het kan best zijn dat je dat (nog) niet wil.

Heb je ook een idee waarom je je zo voelt? Als je het weet kunnen wij je daar misschien ook tips bij geven.

Tegen het leeg voelen helpt zoals NaamNietBekend al zei afleiding heel erg. Probeer leuke of rustgevende dingen te doen. Het hoeft niet iets groots te zijn, als jij je er maar fijn bij voelt.

Groetjes iemand.


Reageer