Vraag

Doorsturen naaktfotos

  • 25 April 2023
  • 6 reacties
  • 444 Bekeken

Ik weet echt niet hoe ik met deze situatie om moet gaan.

Er is een jongen met naaktfotos van mij(met gezicht) en  hij zegt dat hij ze op telegram gaat plaatsen. (We noemen hem voor nu Ahmet). Ik en Ahmet hebben zo een anderhalf maand geleden naaktfotos uitgewisseld, dus gwn sexting enzo. Uiteindelijk kwam mn moeder erachter dus heb ik de contact gestopt omdat hij gewoon slecht was voor mij.

Inmiddels heb ik al een vriend maar vorige week donderdag heeft Ahmet mij op Snapchat via een andere account toegevoegd, op het begin wist ik niet dat hij het was en daarna stuurde hij mij die naaktfotos. Uit angst heb ik het natuurlijk eerst tegen mijn vriend gezegd, mijn vriend heeft met Ahmet proberen te praten maar Ahmet verwijderde mijn vriend meteen omdat hij het niet aan durfde.

Uiteindelijk deed Ahmet alsof er niks gebeurd was en ging gewoon om fotos vragen. Ik (de domste idioot ooit) heeft ze weer gestuurd omdat ik gewoon bang was dat hij mij zou bedreigen, hij had het nog niet gedaan maar daar was ik ook bang voor dat hij het zou doen. Uiteindelijk is dit een paar dagen door gegaan tot vandaag. Hebben we gebeld en (hij beloofde dat hij zn gezicht zou laten zien maar dat heeft ie natuurlijk niet gedaan)

Er waren een paar fotos en videos op geslagen in de chat, ik vroeg of ik ze kon verwijderen en hij zei meteen van'ja ik stuur je fotos wel naar je moeder' ' ik zet je fotos om telegram' ik bleef hem vragen over ik wat kon doen maar hij zei niks. Uiteindelijk heb ik hem verwijderd en ben ik niet van plan hem opnieuw terug te voegen. Ik heb dit allemaal gedeeltelijk ook tegen mijn vriend gezegd, maar niet alles omdat ik dat face to face wil zeggen. Ik weet niet wat ik moet doen, moet ik aangifte doen?

Mijn moeder weet al dat hij fotos van mij heeft, en dat ik naaktfotos heb gestuurd. Alleen mijn vader weet niks. Als ik aangifte wil doen dan moet ik het mijn vader ook vertellen, en daar maak ik me zorgen over. Ik weet niet hoe hij gaat reageren, kijk hij mag mij slaan en doen wat hij wilt want ja is logisch. Maar ik wil niet dat hij mij gaat haten.

Ik wil niet alles verpesten want het is net pas goed gekomen. Zou ik aangifte doen en dat ik het mijn vader vertel of niet? Als ik geen aangifte doe en Ahmet mij op telegram plaatst, komt mijn vader er een op andere manier achter, ik denk dat hij liever heeft dat ik hem alles vertel dan dat hij het van het internet hoort.

Wat moet ik doen?


6 reacties

https://www.helpwanted.nl/ dit is een site waar je heel veel kunt vinden over online gedoe met filmen foto enz. Je kan bellen en chatten geloof ik…

Als je moeder al op de hoogte is ga ik er wel een beetje vanuit dat zij jou ook helpt? Je vader hoeft niet perse op de hoogte te zijn als jij bijv. samen met je moeder naar de politie zou gaan hoor.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou het wel vertellen aan je vader. Hij kan het idd beter van jou horen dan via via.  En je moet zeker aangifte doen. Wat hij doet (sextortion) is strafbaar.

Reputatie 7
Badge +15

Wat vervelend. 
 

ik zou zeker aangifte doen….. en het je vader vertellen…. Hij komt er toch wel achter, dan  lijkt het mij het beste als hij het van jou hoort…


groetjes,

Mij_Niet_Gezien 

 


Ps: 

Ik weet niet hoe hij gaat reageren, kijk hij mag mij slaan en doen wat hij wilt want ja is logisch. Maar ik wil niet dat hij mij gaat haten.

 

Jou ouders mogen jou helemaal niet slaan, dat mag helemaal niemand! Ook niet in deze situatie! Dat is kindermishandeling. 
 

ik neem aan dat je normaal niet geslagen wordt? Zo wel, kan je contact opnemen met www.veiligthuis.nl.  

Badge

hey, 

 

vertel het je vader, alsjeblieft. beter van jou horen dan via via moeten horen, geloof me dan zal hij 3x zo boos zijn dan als je het hem zelf verteld. hij zou je niet haten, kan niet. je eigen vader. hij zou eerder voor een weekje teleurgesteld zijn en daarna beseffen wat die gast JOU heeft aangedaan, dat hij jou vertrouwen schendde.  daarbij het is illegaal om naakt fotos zonder toestemming op te slaan of door te sturen! dus het is volkomen zijn eigen fout. zeker aangifte doen! 

Reputatie 1
Badge +1

Hey, zelf heb ik dit ook meegemaakt het was vrijdag en de kerstvakantie was begonnen ik kwam thuis van school en alles liep gwn goed tot in de avond rond 21/22:00 ik voegde elke keer random mensen toe op snap omdat ik het leuk vond om met ze te praten en toen was er een vrouw die mij had gevoeg ze was Engels en we gingen wat praten en toen stuurde ze een naaktfoto va zichzelf en vroeg of ik dat ook wou doen dus toen deed ik dat toen vroeg ze of ik een foto met mijn gezicht erop dus ik stuurde een alleen van mijn gezicht en toen vroeg ze met mijn gezicht en naakt want ze had het ook gedaan dus toen deed ik het ook en toen vroeg ze opeens mijn insta dus ik gaf haar een van mijn insta's waar ik maar 3 mensen volgden en toen stuurde ze me screens die ze had genomen van mij en begon ze me te bedreigen daarmee ik werd zo bang ze vroeg om een cadeau kaart en dan zou ze het verwijderen ik had niks en ze stuurde de foto's door naar de mensen die ik volgde gelukkig waren het er maar drie en ze zei dat ze het ook naar vrienden zou sturen ik werd bang ik begon mensen zo snel mogelijk te ontvolgen en uiteindelijjk blokkeerde en verwijderde ik haar de volgende dag zou ik naar belgie gaan met mijn fam en ging ook maar ik was zo bng geworden dat ik hoofdpijn kreeg en ziek werd uiteindelijk vergat ik het maar soms kwam het terug ik ben nu op vakantie en twee dagen terug herinnerde ik het weer en werd ik weer bang ik probeer het te vergeten maar wat als ze het op insta plaats ofzo het is nu al 7 maanden terug maar alsnog ben ik er soms bang voor

Reputatie 1
Badge +1

Er is een site dat dat kan voorkomen het heet: (Take it down) wat er gebeurt als je naar de site gaat is ze gaan vragen of de foto echt een naaktfoto bevat je antwoord dan ja en dan vragen ze nog een andere vraag daarna moet je de foto pakken waar het om gaat de site zal dan ervoor zorgen dat de foto of foto's niet op het internet terecht kom dus stel Ahmet plaatst het op telegram dan wordt het in een keer weg verwijderd.

probeer take it down  geloof me het zal helpen

Reageer