Vraag

Door een meisje af getrokken teworden

  • 4 August 2018
  • 7 reacties
  • 818 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was op vakantie en ik heb daar een meisje ot moed we waren laat op straat nog we zagen echt niemand toe zij ze ik heb een vraag zou ik je mogen aftrekken ik zij toen jij aar ik was dronken toen dus zij ging me aftrekken in de bosjes maar ze wouw veel verder gaan dus ze zij of ik der wou vingeren ik zij ze dat ik der wouw neuken in de vagina ik zij ja doe ik wil maar plotseling kwam er iets Wits uit der vagina ik wist eerst nog niet wat dat was maar zij wist dat wel ze zij op een boze manier dat ik ben klaar gekomen in der vagina dat Wouw ze niet dus ik zit met een vraag hoe moet ik der van afkomen dat ik niet meer ga neuken met iemand

7 reacties

Hoi

Je hebt op vakantie een meisje ontmoet, en jullie hebben seks gehad. Jij was dronken. Was zij ook dronken?

Je bent klaargekomen bij haar. Het is belangrijk om na te gaan of ze niet zwanger is. Een zwangerschapstest kan gedaan worden vanaf de eerste dag dat je normaal gezien ongesteld had moeten worden. Aangezien je op vakantie bent, is dat misschien lastig. Een bloedonderzoek bij de dokter kan uitsluitsel bieden, en is volledig betrouwbaar.

Ik hoop dat je inziet dat onveilige seks zware gevolgen kan hebben, bijvoorbeeld een zwangerschap of een soa.

Zij vroeg je om seks te hebben. Dat jullie het niet veilig gedaan hebben, is een verantwoordelijkheid van jullie beiden. Nu wil je van haar afkomen. Heb je haar nog gesproken sinds die avond?

Groetjes
x
Ja we hebben ook ik zij ik kan niet meer verder met je maar zij moest huilen omdat heel erg van me houd Dus ik weet niet zo goed meer
Jullie hadden een relatie, maar jij wilt dat niet meer. Hebben jullie al eens goed gepraat over wat er die avond gebeurd is?
Nee dat is het ik durf het haar niet te vertellen
Je vindt het eng om over de avond dat jullie seks hadden te praten. Het lijkt me toch van belang dat jullie dat doen.

Heb je nu nog contact met haar?
Ja dat wel
Kunnen jullie dan eens afspreken, en bekijken hoe jullie dit verder gaan doen? Het lijkt me lastig om dit niet te bespreken, en met vragen te blijven zitten.

Reageer