Skip to main content

Hi ik heb echt iets soms gedaan ik weet dat het misschien raar klinkt vind ik zelf ook het zit zo mijn opa liep de trap af en hij klopte op de muur om een beetje aandacht te vragen en ja dan zeg ik meestal doei lieve opa of bye! Maar dit keer zei ik echt iets ergs ik zei perongeluk doei en bye  tegelijkertijd. Of te wel dye! En het kwam echt uit mijn mond als "die" dus dood. Ik voel me heel schuldig ofzo het voelde echt alsof ik het hem wenste maar dat is niet zo.  Hij is 81 BTW. Maar echt als hij sterft dan denk ik dat het mijn schuld is omdat ik perongeluk "die" daar hem riep.  Ik ben niet christelijk ofz maar alsnog denk ik dat God mij dan straft ofzo en mijn opa laat sterven of dat God meeluistert ofz. Ik voel me echt schuldig er komen allemaal dingen in me op help me alsjeblieft wat kan ik het beste doen?

Het ging gewoon per ongeluk, daar kan je niks aan doen. Had je wel tegen hem gezegd dat je bye bedoelde? 

Mensen maken nou eenmaal fouten, dat hoort erbij.

 


Hoi ik zou als ik jou was snel mijn opa bellen en hem vertellen dat je per ongeluk iets verkeerds zei en datr je hem een hele lange hug wilt geven.  En tenslotte is dai of dei ook nog gewoon dag 🙂 in het fries en engels bijv qua uitspraak ;)

En geef jezelf niet te veel schuld gevoel want dat is echt noet nodig ! 🙂 Bel hem maar op :kissing_heart:  ( als dat kan tenminste ) en anders mailtje ozo. 

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Het ging per ongeluk 

Dus zou het niet zo erg zijn

Als ik je was hem een dikke knuffel geven 


Reageer