Vraag

doet ze fake?

  • 7 April 2022
  • 0 reacties
  • 36 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

De laatste tijd zit ik alles behalve lekker in mijn vel..😮‍💨 Ik denk ook dat ik misschien in een depressie zit. Wat mij daarbij helpt is anderen proberen te helpen via het forum of zelf een topic starten om geholpen te worden:D Maar goed daar gaat het niet over nu. Het gaat erover dat mijn vriendin (degene waar ik een crush op heb) steeds begint bij mensen te zeggen over sh (selfharm) in het begin geloofde ik haar en leefde ik met haar mee omdat ik zelf ook soms sh doe. Maar ze begint er wel heel vaak over en zelfs op haar tiktok account. Toen we pasgeleden voor de grap gesprekken aangingen met mensen op omigle begon ze daar tegen hun ook opeens over. En toen mijn kleine zusje van 9 (bijna 10) erbij was zij ze steeds bij wat van die soort littekens die uiteindelijk wel weg gaan maar er een beetje uitzien als littekens dat haar kat dat had gedaan en iedereen weet dat zij helemaal geen huisdieren heeft. Maar het bleef niet bij 1 keer. Ze bleef het maar zeggen en mijn zusje zij steeds 'Maar je hebt geen kat' en ik zou het niet erg vinden als die vriendin zoiets van dat heeft mijn kat gedaan op een sarcastische toon en zo'n blik, maar mijn zusje weet niet wat sh is en dat wil ik graag zo houden. Ik bedoel ze is 9. Maar die vriendin zegt zulke dingen dus wel eens vaker als mijn zusje erbij is. Ik wil niet dat mijn zusje weet wat al die dingen zijn zoals depressie. Dan word ze er zo meteen ook in meegesleurd.. Maar goed back to the story: Die vriendin begint ook welleens zoals op een feestje pasgeleden zei ik: zullen we wat te eten pakken? Vriendin: nee.. ik heb geen honger.. (ze is gewoon mee gaan eten halen en at alle chips bijna op:p) En ik zou normaal gesproken echt haar willen helpen op elke manier maar het is gewoon zo ontzettend fake hoe ze al die dingen zegt enzo. Ben ik nu degene die fout zit?? Help me alsjeblieft ik weet niet of ik ju fout zit of niet... 


0 reacties

Geen reactie

Reageer