Heey,
Oke ik wil graag jullie advies. (Ik ben een meisje en 15 jaar). Voor beeldende vorming mocht je dus iets maken onder een titel. Ik ga iets maken over jezelf snijden. Nou had ik al schetsen gemaakt en wij moeten elke week op gesprek om te kijken hoe je opdracht gaat enzo. Dus ik met zenuwen naar hem toe. En dat is dan ook nog is in de klas zodra de rest zelf doorwerk, maar dat vind ik niet zo erg. Maar ik was dus bang dat hij ging vragen of ik het ook deed. En ja hoor toen vroeg hij heel lief: en ligt het ook dicht bij jezelf. Dus ik zei ja en de rest begreep hij wel. Maar ja ik dus verder met dat onderwerp alleen ik moest een boodschap bedenken maar dat vond ik moeilijk dus ik gisteren een foto ervan gestuurd en hij zei dat ik het mooi verwoord had en bla bla bla. Toen vroeg hij hoe gaat het met je. Dus ik wist ff niet wat ik moest zeggen. Uit de vorigen topics kun je wel snappen waarom. O ja en mijn oude gymdocent weet het ook en heeft mij daarna dus genegeerd. Dus daarom wist ik ff niet wat ik moest zeggen. Ik zou om eerlijk te zijn gaat het kut. Bla bla bla en toen zei hij: als ik iets voor je kan doen, text me gerust. Dat vond ik zooo aardig. Maar ik denk dat ik weer depressief ben geworden en ik snijd mezelf ook weer. Maar ik wil dat eigenlijk vertellen. Maar ik weet dus niet hoe ik dat moet aanpakken.
Heeft iemand misschien tips aub
Groetjes mij ♡