Vraag

Docent krijgt een stijve bij mij, wat moet ik doen?

  • 17 March 2019
  • 6 reacties
  • 980 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen, alvast bedankt dat jullie mij verhaal willen lezen!

Ik ben een meisje van 16 met thuisproblemen. Ik praat er op school met een docent over mijn thuissituatie. Hij is vrij jong en de leeftijd schilt niet veel tussen ons. Eerst mochten wij elkaar totaal niet, maar hij is zeg maar de hoofd van onze afdeling, en ben ik naar hem toegestapt om mijn situatie te vertellen. Sinds dien voelt het heel fijn om met hem er over te praten.

We praten ongeveer een jaar met elkaar en het voelt nog steeds goed. Alleen de laatste 2 maanden krijgt hij een stijve als hij mij ziet. Al is het als ik langs hem loopt wordt hij rood en zie je het gewoon door zijn broek heen. Bij gesprekken dan kijkt hij naar mijn borsten, en dat voelt heel ongemakkelijk. Ik wordt helemaal zenuwachtig als hij zo doet. Nu heb ik nog meer stress omdat hij een vertrouwingspersoon voor mij is en dan doet hij dit. Ik heb het gevoel dat hij gevoelens voor mij heeft gekregen, en hij doet alles voor mij om dingen op te lossen. Dat is heel lief, maar ik bevries voor hem als hij een stijve krijgt.

Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt!

6 reacties

Hey, anonieme meid,

Het beste wat je kunt doen is denk ik naar een andere afdelingsleider/vertrouwingspersoon gaan en dan je verhaal vertellen, of je mentor natuurlijk.

Ik weet niet of het zo handig is om zelf aan hem te vertellen dat je het niet leuk vindt, dat wordt nogal awkward denk ik...

Groetjes,
Geen_Naam
Op zich kan hij er weinig aan doen, dat hij een erectie krijgt.
Hij kan er wel voor kiezen om niet naar jouw borsten te kijken.

Het lijkt mij dan wel handig om dit te bespreken met je mentor of een vertrouwenspersoon, als zijn gedrag jou stoort.
Ik heb precies het zelfde!
Hoi ik denk dat je met iemand moet gaan praten.
Denk dan aan een vriend of vriendin of je ouders.
ik hoop dat dit helpt
Als je hem een beetje leuk vind. dan zou je kunnen proberen hem zijn zin te geven. Misschien houd die daarna wel op
Als je hem een beetje leuk vind. dan zou je kunnen proberen hem zijn zin te geven. Misschien houd die daarna wel op
Niet doen, hoor. Verboden.

Reageer