Skip to main content

Hoii, ik ben al een tijdje niet meer hier echt op geweest maar ik heb nu een probleem waar ik echt even hulp bij moet.

Ongeveer 2 weken geleden (in die ene warme week) heeft een docent een paar snijwonden van mij gezien. Ik doe sh nu al een tijdje en het is gestart door de stress van school. Ze zag het en idk waarom maar ze raakte het aan en vroeg ernaar in de les. Ik heb der genegeerd. Het was wel duidelijk voor haar wat het was door hoe het eruit zag. Mijn vest was van mijn schouder gegleden en er waren er een paar tevoorschijn gekomen. Nou ja na school heeft ze ernaar gevraagd. Ze vroeg kan ik je even spreken. Ja ik wist meteen waar t over ging. Ik ken deze docent nu 3 jaar maar nooit echt met haar gepraat over dingen buiten school. Nou ze ging allerlei vragen stellen maar ja, ik ging niet echt eerlijk antwoorden want dan gaat ze mn ouders in paniek mailen over dat ik nie goed ben in mn hoofd ofzo. Mijn ouders weten nergens van. Ze denken dar ik gewoon happy ben. Ze zei dat ze mn coach (dat is een soort mentor) gaat inlichten hierover. Die heeft nogsteeds niets gezegd tegen mij.  Ik mag mijn coach ontzetten en ik heb m ook volgend jaar. Die docent die het dus had gezien zou eerst weg gaan maar heeft nu tich besloten te blijven, beetje vaag. 

Ik wil alleen niet dat veel mensen dit weten. Een docent weet ervan,  die heeft het ooit gezien en die akn mij er goed bij helpen. Alleen nu zijn het er al 3. 
Ik ben nu gwn bang dat ze mij volgend jaar er over gaat vragen enzo, wat moet ik dan doen? En als mijn coach erover gaat praten tegen mij, ja ik heb dit en dit gehoord van mvr ** wat dan? 
Kan ik wat advies krijgen plss

x Mara

Hoi @Mara.xy,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs

Fem, De Kindertelefoon 

Reageer