Skip to main content

Nou gister moest ik na de les dus even blijven en toen vroeg me docent of er iets aan de hand was omdat ik er verdrietig uit zag en toen zei ik dat er niks aan de hand was. Maar er is eigenlijk wel wat aan de hand dus hoe zou ik nog een keer met haar in gesprek kunnen komen? Ik wil niet zo een aandachtskindje zijn ofzo dus ik wil ook niet om een gesprek vragen, want dat is raar omdat ik ook eerst zei zo van dat er niks aan de hand was. Ze zei trouwens ook dat als er wat is dat ik altijd bij haar terecht kan. maar betekend dat dan dat ze denkt dat ik loog over dat er niks aan de hand was? Is er iets van een smoes ofzo waardoor ik weer in gesprek met haar kan komen?

Hii,

Je kunt haar misschien een mail sturen en daarin zeggen wat er is of dat je toch wel een gesprek met haar wil. En elke docent zegt dat als er wat is je dan bij diegene terecht kan, het betekent niet dat ze denkt dat je liegt maar dat je weet dat ze er voor je is als je ergens mee zit. Je bent écht geen 'aandachtskindje' als je toch met haar in gesprek gaat. En zou ook geen smoes zeggen maar gewoon de waarheid daar hebben jullie zelf het meest aan. Hoop dat het lukt. 

Liefs 😊

Hey! Daar heb je geen smoes voor nodig hoor 🙂 ik denk dat je best naar haar toe kan gaan, ze zal blij zijn dat je bij haar komt. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die eerste zeggen dat er niks is en het daarna pas durven te vertellen. Had ik zelf ook hoor. Pas toen iemand mij vroeg, en ik zelf me echt heel slecht voelde ging ik ineens eerlijk en open vertellen. Dat is niet raar maar soms heb je een drempel nodig.  Als jij toch met haar wilt praten kun je dat gewoon doen, ze zal het echt niet raar vinden. Daar is ze lerares en dus professional voor 🙂 Succes !! Liefs, Tover xxx

Reageer