Skip to main content

dit is hoe het er voor staat

• February 15, 2026
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

Heyy heyy

Ik wilde jullie even vertellen hoe het er voor staat in mijn leven. het gaat niet super goed eigenlijk gaat het verre van goed. Ik denk nog steeds vaak aan zelfmoord en doe me mezelf nog steeds best vaak pijn en ja das niet best. Ik kan wel weer voetballen. das fijn alleen heb ik nog steeds last van me knie. ik was een paar maanden geleden nog in het ziekenhuis. voor me knie ik hat toen een mri scan en daar kwam eigenlijk uit dat me knie schijven steeds naar buiten schieten niet er uit uit maar wel naar buiten dat maakt dat ik ik pijn heb dat kan komen door dat me knieën niet sterk genoeg zijn maar het kan ook zijn dat ja ze noemen dat de standaard van mijn knie dat zit onder je knie als die scheef zit kan het dus zijn dat daardoor me knie schijven naar buiten schieten maar dat weten ze niet daar moeten ze dan een ct scan van maken. Maar dat is nu nog niet. Voor de rest gaat het op school heeel slecht en heb ik daar veel gezeik. Bijvoorbeeld dat ik te vaak te laat kom en te veel er uit wordt gestuurd en ga maar zo door. Ik heb ook veel ruzie met mijn mentor en ja das niet best. Thuis wisselt het heel erg soms gaat het goed en soms slecht. Ja dat is hoe we dr nu voor staan. Sorry dat dit zo lang is.

Liefs Cato💕

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 16, 2026

Hey ​@Cato.db  ik heb niet meteen een advies ofzo , misschien kun je je hart eens luchten bij de Kindertelefoon https://www.kindertelefoon.nl/bellen en daar alles bespreken. Maar ik wil ook laten weten dat je een heel waardevol persoon bent en op het forum hier altijd goed meedoet, belangrijke en lieve dingen zegt en doet. Het is heftig wat jij zegt en voelt en ik en wij gunnen jou dat je hulp en advies krijgt en het beter gaat! Je hoeft het niet alleen te doen! In elk geval sorry het is niet veel maar van mij een 🫂 en sterkte, geef niet op je bent het waard 😘

Liefs, Tover xxx

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • February 16, 2026

Hoi ​@Cato.db 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Louise (De Kindertelefoon)