Skip to main content

hoi ik ben Nick. ( niet mijn echte naam ) 

ik ben net als jij,

voor het meeste gedeelte is mijn leven best oké,

ik heb een broer die ik eigenlijk wel mag, niet dat ik dat hem ooit ga vertellen.

maar hij zit alleen maar op zijn kamer te gamen, dus ik  heb niet de beste band met hem.

en  dan heb je mijn vrienden. ik zit in de eerste en niemand van mijn basisschool ging naar mijn school dus ik ken allemaal nieuwe mensen, ik ben bevriend met een paar mensen waar ik echt in een hele korte tijd heel close mee ben geworden.

we doen eigenlijk alles wat normalen vrienden doen we chillen veel samen, we maken random foto's van elkaar.

zoals ik al zei  ik ben net als jij, op een ding na. dat ik een super groot geheim heb🌈

Nick

( voor de mensen die 'Love, Simon hebben gezien, ja ik heeft inspiratie gedaan van die film. maar dan met mijn leven, in  plaats dat van Simon )

hoi nick 

ik weet het niet zeker maar ik krijg een gevoel dat dit misschien een blog word maar dat mag niet

dus ik zeg het even  

groetjes stormhunter

Hoi @cutiestorm dit is meer een voorstelling van wie ik ben ( mocht je dit bericht gezien hebben op een zoek opdracht ) dit is mijn eerste topic om mezelf even voor te stellen

groetjes nick

@Nick0505  ja dat begreep ik wel een beetje maar ik wou gewoon even checke. want ik vond het een heel leuk idee 

groetjes storm 

Hoi Nick is er iets dat je kwijt wil op dit forum? Dan mag dat.

Reageer