Vraag

Dingen loslaten

  • 6 January 2022
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hoe laten jullie dingen los?


5 reacties

Haii

Bij mij gaat het altijd heel traag. Als er shit gebeurd heb ik gewoon dat’k er iedere dag net wat minder aan denk. Hangt dan af van hoe erg ik het vind en dan gaat het over na dagen/weken. Ik schrijf altijd wel over dingen. Heb een boekje waarin ik het schrijf als ik me kut voel, en dat helpt meestal wel.

Succes!

Reputatie 5
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

Schrijven is inderdaad heel erg fijn, dankjewel voor je reactie(:

Toen m'n kat was weggelopen (7 jaar geleden) kon ik het niet echt loslaten. Nog steeds verdrietig van soms. Maar voor mensen waarvan ook het huisdier is overleden heb ik een tip! Bij pillowbuddies kan je hele mooie kussen van je huisdier laten maken. Daar knuffel ik soms in bed mee.

ik vindt het fijn om een aandenken te hebben.

Dan last ik het sneller los

Reputatie 5
Badge +4

Wat naar voor je! Wel een super leuke oplossing om de verdriet minder te maken. Bedankt voor je reactie!

Reputatie 2
Badge

Haii! 

 

Ik vind het zelf best wel lastig om dingen los te laten. Zeker als ik iets lastigs heb meegemaakt of bang ben dat ik iemand pijn heb gedaan, door iets wat ik bijvoorbeeld verkeerd heb gezegd. 

Meestal pak ik een papier en schrijf ik al mijn gedachtes op. Dan scheur ik het in stukjes en gooi ik het in de prullenbak. Niet dat het gelijk helpt ofzo, maar het is wel een uitlaatklep voor mij. Vaak deel ik ook wel dingen met anderen, maar dat vind ik nog wel eens lastig. Zeker met de dingen die er dan in mijn hoofd spelen, dan schrijf ik het maar liever op. 

Een andere manier voor mij is er voor bidden, ik ben zelf gelovig en dat is iets wat mij ook wel helpt om het leren los te laten!

 

Groetjes, Tess

Reageer