Dingen gezien die ik niet wilde, help

  • 2 July 2020
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai, 

Ik heb het heel moeilijk gehad in deze corona quarantaine tijden. Daarom ben ik op een app genaamd yubo gaan zitten en met veel jongens gekletst. Dit is zeg maar mijn manier van afleiding etc. Het klikte heel erg goed met een jongen en ik ben een keer met hem wezen afspreken. Het addertje onder het gras was alleen dat hij een poep fetish heeft. Hij werd er opgewonden van en vind het helemaal te gek, hij heeft mij ook dingen gestuurd die ik liever van mijn netvlies wil verbranden. Dat is ook de rede dat ik niet meer verder met hem wou. Ik heb het met niemand besproken omdat ik me ervoor schaam. Zelf kan ik het niet goed verwerken omdat het allemaal zo snel ging en ik er niet open over ben. Ik weet niet wat ik moet doen.


2 reacties

Heyhoi @lizaadje,

wat goed dat je dit deelt op het forum. Ik weet zeker dat vele mensen je hier zullen en willen helpen (waaronder ik ha ha).
Ik denk dat de beste optie is om hem gewoon te blokkeren en verwijderen op Yubo. Hoe aardig en leuk hij ook is. Op die manier stuurt hij geen ongepaste dingen meer. Zelf ben ik niet echt een voorstander van online social apps omdat je dus vaak dit soort dingen krijgt. Ik snap de verleiding wel en ik moet eerlijk toegeven dat ik zulke apps ook heb geprobeerd. Maar geloof me: uiteindelijk bereik je er niet zo veel mee. Verwijder de app en ga andere dingen zoeken als afleiding. 
Hoe erg je je er ook voor schaamt denk ik toch dat het goed is als je het er met iemand over hebt. Misschien kan je het toch aan één van je ouders vertellen. Dit lucht heel erg op en ze zullen je ongetwijfeld helpen. Als je dit te spannend of eng vind kan je natuurlijk altijd de Kinder Telefoon bellen. En als je bang bent dat één van je ouders je hoort bellen dan doe je het een keer als je alleen thuis bent. 
Weet wel dat dit echt niet jou schuld is! Je hebt niks mis gedaan en de jongen eigenlijk ook niet. Het is alleen niet goed van hem om ongepaste foto’s met jou te delen. Aan zijn poep fetish kan hij waarschijnlijk niks doen. 
Je staat er niet alleen voor, weet dat.

Groetjes soyeonx.

Hai, 

Ik heb het heel moeilijk gehad in deze corona quarantaine tijden. Daarom ben ik op een app genaamd yubo gaan zitten en met veel jongens gekletst. Dit is zeg maar mijn manier van afleiding etc. Het klikte heel erg goed met een jongen en ik ben een keer met hem wezen afspreken. Het addertje onder het gras was alleen dat hij een poep fetish heeft. Hij werd er opgewonden van en vind het helemaal te gek, hij heeft mij ook dingen gestuurd die ik liever van mijn netvlies wil verbranden. Dat is ook de rede dat ik niet meer verder met hem wou. Ik heb het met niemand besproken omdat ik me ervoor schaam. Zelf kan ik het niet goed verwerken omdat het allemaal zo snel ging en ik er niet open over ben. Ik weet niet wat ik moet doen.

Hey lizaadje, vervelend dat je dit hebt meegemaakt, ik heb zelf ook om de zelfde reden op yubo gezeten. Ik ben er zelf heel snel achtergekomen dat er ook veel meisjes zijn die dingen willen laten zien. Ik wil het zelf ook niet maar het is helaas ook gebeurd. In raad je als eerste aan om je account te verwijderen van Yubo. En ten tweede, het gene wat je gezien hebt is super vervelend maar het enige wat je kan doen is er niet teveel aan denken. en via een andere goede en veilige manier contact te zoeken met ander. Ik hoop dat ik je goed heb geholpen, je kan altijd naar me toe. Ik help je graag en je mag altijd sturen via het forum.

Laat alsjeblieft iets van jou horen of je hier wat aan hebt. 😁

Reageer