Vraag

Dilemma

  • 6 July 2022
  • 0 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heb hier al een tijdje niks gepost maar nu toch weer een dilemma . Ik ben een intussen 15 jarige meid en nog steeds in relatie met mijn vriendin en dat gaat best goed . Het ding is dat ik vorige week kennisgemaakt heb met een jongen uit de buurt die ik alleen van zien kende en nooit gesproken had ( hij is ook 15 weet ik inmiddels) en best een knapperd . Ik spreek niet snel mensen aan die ik niet ken maar vorige week in het parkje hier wat verderop waar ik doorheen liep zag ik mijn buurjongen op een bankje zitten nog snel zijn sigaret weggooiend toen ie mij zag . Grappig want ik deed indertijd net hetzelfde toen ik begon te roken en niemand het mocht weten , haha . Voor ik het zelf besefte zei ik in het voorbijlopen snel zonde van die half opgerookte sigaret wil je er eentje van mij . Is goed was het antwoord (met een rood hoofd) . Kortom , we hebben daar meer dan een uur op het bankje zitten kletsen over vanalles en nog wat , ook over mijn vriendin en zijn vriendin die hem net de bons gegeven had ( en dat hij daardoor beginnen roken was ) . Ik weet niet waarom maar het klikte heel goed tussen ons , nummers uitgewisseld en elkaar gisteren teruggezien in hetzelfde parkje . Probleem is nu dat ik vreemde kriebels begin te voelen en gisterenavond in bed zelfs gemasturbeerd heb met hem in mijn gedachten . Geen idee of ik verliefd aan het worden ben . En zoja of ik de relatie met mijn vriendin daarvoor op het spel moet zetten ? En of T. (de buurjongen) dezelfde kriebels heeft ? Hij zei wel dat hij me leuk vond en blij was een rookmaatje te hebben maar zou het méér zijn ? Mijn vriendin is net nu voor drie weken op vakantie met haar ouders dus die zie ik nu effe niet . Ik weet wel van mezelf dat ik bi ben en niet helemaal lesbisch , ik kijk niet weg van jongens . Zaterdag ben ik alleen thuis en overweeg nu om T. te vragen om langs te komen , hier kan hij roken zonder schrik om betrapt te worden kan ik als uitvlucht bedenken . Goed idee of niet en moet ik hierover iets zeggen wanneer ik bel met mijn vriendin op vakantie ??? 


0 reacties

Geen reactie

Reageer