Vraag

dikke ruzie met vriendin ben bang

  • 10 June 2021
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik heb vandaag echt knallende ruzie gehad. Ik zit er nu echt mee. Hier komt ie: we zouden gisteren met zn 3en afspreken en ik zou zaterdag met beste vriendin nummer 2 zwemmen. Maar dat gaat allemaal opeens niet door omdat ik maandag een begrafenis heb en ik mag geen kans krijgen op corona, dus ik mag van m'n ouders deze week nergens naartoe behalve maar school. Dus mijn 2 beste vriendinnen gingen dus gisteren dan samen afspreken, dat vond ik wel even moeilijk. Maar ik moest dus gewoon naar huis. En vanochtend kwam ik op school en toen ging ik in de pauze met beste vriendin nummer 2 praten, en ik vroeg of ze over me gepraat hadden, ze zei van nee. En toen ging ik dus fietsen naar huis samen met beste vriendin nummer 1, en ik vroeg nog een keer of ze over me gepraat hadden. Zei zij dan beste vriendin nummer 2 over mij ging praten en roddelen, en dat nummer 2 zei dat ik de hele tijd stoer doe enz. En dat ik raar ben enz en gewoon geheimen dat nummer 1 niet mocht weten. Maar dan nog veel ergere dingen maar dat ga ik even niet zeggen. En toen was ik echt boos dus nummer 2 had over me geroddeld??? Ik ben huilend en boos naar huis gegaan ik heb toen nummer 2 geappt met een woedend berichtje. En doen ging nummer 2 helemaal appen dat ze nummer 1 niet meer kon vertrouwen en dat nummer 1 het geheim moest houden. Maar nummer 1 die vertelt alles aan me. Dus ja.  Nummer 2 kwam huilend op school omdat ik zo boos deed ik dacht karma. Maar nummer 1 heeft nu helemaal medelijden. Enz en nu pakt nummer 2 mijn beste vriendin nummer 1 helemaal af. ze gaan zaterdag samen naar een zwembad enz. In plaats van mij want ik mocht niet mee. Maar nummer 1 die doet nog steeds lief tegen me. En ik doe me best om nummer 1 niet kwijt te raken.  Maar ik ben dus nu echt bang dat nummer 2 nu met een ander vriendin mijn geheimen gaat vertellen😭. Ik maak me echt best wel druk. Hierover. Maar ja nu slijmt dus nummer 2 de hele tijd bij nummer 1. Dus ik ben echt bang.  Hopelijk is het een beetje duidelijk uitgelegd maar anders kan je nog vragen stellen hieronder. Maar wat moet ik nu doen!😭😭


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik weet niet wat je geheim is maar daar kan je niks aan doen .verget het gwoon . Het bang zijn kan ik ook nieks aan doen . Als ze niet aardig zijn of dat soort dingen doen en daar door geen vrinden meer van je zijn. Dan is het toch juist goed nieuws? Je ben er snel achter gekomen dat ze niet bij jou passen. Anders hadden ze je mechin wel meer pijn gedaan. 

Heyy,

Wel vervelend wat je de afgelopen tijd allemaal hebt meegemaakt. Ik zou met vriendin nummer 1 gewoon gaan praten en de hele situatie uitleggen en hoe je over nummer 2 denkt. Nummer 2 doet nu net of het jouw schuld is terwijl dat niet zo is. Als zij het niet had vertelt was dit hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeurd.  Van uit het punt dat ik nu kijk lijkt mij nummer 2 geen goede vriendin want roddelen doe je gewoon niet.  Ik zou gewoon alles uitleggen aan nummer 1 en hopelijk begrijpt ze het. Je kunt weer opnieuw vriendinnen worden met nummer 2 maar ik zou dan jouw geheimen voor je houden voor haar.

Groet mij :wink:

Reageer