dikke bovenbenen en dik.

  • 24 August 2018
  • 9 reacties
  • 227 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Je hoeft dit niet te lezen of te beantwoorden want ik ben de moete niet waard.

Soms zeggen mensen dat er een beetje spek om m'n botten moet.

Dat snap ik niet want ik ben echt heel dik.
Ik heb ook hele dikke bovenbenen, waardooor ik niet wil dansen of met gym op school een korte broek aan wil.
Ik schaam me ervoor.
Dan zie ik andere mensen en dan denk ik van ik wil ook zo dun zijn.
Andere mensen hebben gewoon goede bovenbenen, die niet zo dik zijn en ik ben dik. Dit jaar heb ik thuis veel minder in het zwembad gezeten omdat ik me ervoor schaam en toen we op vakantie waren hielt ik ook het liefs mijn kleren aan. Als ik niet in het zwembad lag dan had ik me badlaken om me heen als ik geen kleren aan had. Als we naar het strand gingen lag ik ook het meest in het water zodat anderen mijn buik niet zagen.
Ik doe nu wel work outs maar verder weet ik niet hoe ik het aan moet paakken.
Heeft iemand tips zodat ik dunnere bennen krijg en dat ik minder dik word.
Heeft iemand ook tips om af te vallen?

9 reacties

Je hoeft dit niet te lezen of te beantwoorden want ik ben de moete niet waard.
Alleen al omdat je dit zegt, ga ik een reactie schrijven. Je bent het namelijk wel waard! :$

In een ander topic van je heb ik dit ook gevraagd, maar ik ga het nog een keer doen:
Ik ben benieuwd naar jouw lengte, gewicht en leeftijd, zodat ik je bmi kan berekenen. Dan kunnen we eerst vaststellen of je daadwerkelijk te dik bent of dat er wat anders aan de hand is.

Ik hoop dat je begrijpt dat ik je nu geen tips ga geven om af te vallen, omdat ik nog niet zeker weet of dit wel goed voor je is. Er komen hier op het forum veel jongeren die zichzelf te dik vinden, maar alles behalve dik zijn. Sommigen van hen hebben een eetstoornis.

Ik vind het wel jammer dat je jezelf niet mooi vindt, want dat is natuurlijk nooit fijn. Heb je al eens geprobeerd om in de spiegel te kijken en dan iets moois aan jezelf op te noemen? Het maakt echt niet uit wat het is! Die ene moedervlek, je wimpers, je nagels of je kleine teen. Gewoon iets! Zo leer je jezelf dat je eigenlijk nog niet zo lelijk bent :)

Ik hoor graag van je,
Gr. Pin
Ik heb het geprobeert dat van de spiegel maar het enige waar ik op kwam was mijn ogen.
En op de rest heb ik al geantwoord 😉
Hey,

Je ogen, dat is ten minste iets! Goed dat je het hebt geprobeerd!

Misschien kun je het ook opschrijven in een schriftje. Als je dan iedere dag in de spiegel kijkt en iets weet te verzinnen, dan schrijf je dat op. Als je er dan even helemaal doorheen zit, kun je in dat schriftje kijken en lezen wat er allemaal mooi aan jou is :)

Je hebt dus gezond gewicht (voor anderen, zie )
Dat betekent dat afvallen niet nodig is.

Natuurlijk kan het wel voorkomen dat je benen dan net wat voller zijn dan de rest en ik snap wel dat dat vervelend kan zijn.

Ik heb even gegoogeld en kwam snel [url=https://nl.wikihow.com/Snel-dunnere-benen-krijgen]deze site
tegen. Misschien kun je hier iets van proberen, want het klinkt niet al te moeilijk.

Misschien is het ook een idee om even te zoeken op het forum. Ik heb in de zoekbalk ''dikke benen'' ingetypt en ik kreeg aardig wat hits. Dus dat kan je ook doorkijken.

Verder heb ik niet echt tips meer. Ik denk dat je dus vooral beenoefeningen moet doen.

Afvallen duurt van lang, dus geduldig zijn is handig.

Gr. Pin
Hi,
Je bovenbenen zijn vast niet te dik.
Ik heb ook dat gevoel en sommige van mn klasgenoten ook. Dat jij dikkere bovenbenen hebt z waarschijnlijk komen omdat je verder in de puberteit zit dan de rest. Het is waarschijnlijk dus volkomen normaal
Op zich is het niet vreemd op wat "dikkere" bovenbenen te hebben.
Gedurende de puberteit wordt er namelijk meer vet afgezet bij je bovenbenen en rond de heupen, bijvoorbeeld.
Hey Lise123

Je hoeft dit niet te lezen of te beantwoorden want ik ben de moeite niet waard.

Tuurlijk ben jij het waard. Ik ken je slechts op dit forum, maar hier vind ik je een lief, behulpzaam meisje, die zeker de moeite waard is om hulp en steun te krijgen.

Wat jammer dat je bovenbenen je zo onzeker maken. Vanaf het moment dat je ergens onzeker over bent, gaat al je aandacht daarheen, en zie je je andere schoonheden niet meer. Ik ben ervan overtuigd dat jij hele mooie kanten hebt. Je ogen bijvoorbeeld, of je haar.

Niet fijn dat je zo in zit met je bovenbenen. Het heeft een impact op je dagelijkse leven, en zorgt ervoor dat jij je niet meer zo fijn kan ontspannen.

Sommige spieroefeningen kunnen de spiermassa doen toenemen, waardoor je ‘dik’ lijkt, maar eigenlijk op een gezond gewicht zit. Je kan naar je huisarts, zodat die vast kan stellen of het gezond is om gewicht te verliezen. Gewicht verliezen als dat niet nodig is, kan gevaarlijk zijn. Je huisarts kan je eventueel tips geven om je bovenbenen te verslanken, of je doorverwijzen naar een diëtist.

Ik vermoed dat als mensen naar je kijken, hun aandacht vooral ligt op jouw mooie ogen, en niet op je bovenbenen. Jouw aandacht is gevestigd op wat je niet mooi vindt, maar de aandacht van andere mensen, is vaak gevestigd op wat ze net wel mooi aan je vinden.

Groetjes
Kenshin
Je hebt pas dikke bovenbenen als je daardoor niet meer kan lopen... Denk daar maar aan?
Hi,
Je bovenbenen zijn vast niet te dik.
Ik heb ook dat gevoel en sommige van mn klasgenoten ook. Dat jij dikkere bovenbenen hebt z waarschijnlijk komen omdat je verder in de puberteit zit dan de rest. Het is waarschijnlijk dus volkomen normaal


Ik ben wel de jongste van iedereen
Hey,

Je ogen, dat is ten minste iets! Goed dat je het hebt geprobeerd!

Misschien kun je het ook opschrijven in een schriftje. Als je dan iedere dag in de spiegel kijkt en iets weet te verzinnen, dan schrijf je dat op. Als je er dan even helemaal doorheen zit, kun je in dat schriftje kijken en lezen wat er allemaal mooi aan jou is :)

Je hebt dus gezond gewicht (voor anderen, zie )
Dat betekent dat afvallen niet nodig is.

Natuurlijk kan het wel voorkomen dat je benen dan net wat voller zijn dan de rest en ik snap wel dat dat vervelend kan zijn.

Ik heb even gegoogeld en kwam snel [url=https://nl.wikihow.com/Snel-dunnere-benen-krijgen]deze site
tegen. Misschien kun je hier iets van proberen, want het klinkt niet al te moeilijk.

Misschien is het ook een idee om even te zoeken op het forum. Ik heb in de zoekbalk ''dikke benen'' ingetypt en ik kreeg aardig wat hits. Dus dat kan je ook doorkijken.

Verder heb ik niet echt tips meer. Ik denk dat je dus vooral beenoefeningen moet doen.

Afvallen duurt van lang, dus geduldig zijn is handig.

Gr. Pin


Top, ik zal er eens naar kijken thnxx

Reageer