Skip to main content

dierbare verloren

• 8 februari 2025
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi …. Ik ben bijna een maand geleden mijn oma verloren . Ik was super close met haar en ze voelde als mijn mama … ik zie niemand om me heen meer huilen er om en iedereen gaat gewoon door terwijl ik elke avond mijn ogen uit m’n kop huil in m’n eentje … ik denk de hele tijd “wat heeft mijn leven nog voor zin “ “het leven is nu niet meer leuk “ ik vind mijn leven oprecht niks meer aan op het moment .

6 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 567 reacties
  • 8 februari 2025

Haii lieve ​@Chocomel123 ,

awh jeetje wat erg😔❤️ gecondoleerd 🫂het is echt super logisch dat je je zo voelt😕 kun je het bij iemand kwijt?..

Veel liefs en dikke knuffel 💖 hoop dat je je snel wat minder rot voelt😘

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Chocomel123 ,

Awhhhh wat heftig en naar zeg! Nog gecondoleerd! Kun je hier met iemand over praten die je vertrouwd en wel begrijpt? Dat kan namelijk erg opluchten.  Of afleiding proberen te zoeken in dingen die je leuk vind.  Wat mij soms ook kon helpen is om naar een foto te kijken en daar tegen te praten of een soort brief aan degene te schrijven.. zo kan ze er toch een beetje zijn.  Hoop dat je hier iets aan hebt en wens je veel sterkte hoop dat je je snel weer iets fijner voelt. 😘

Liefs en knuffel 🤗♥️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

En zoals ​@Cantaloupe al zegt is het super logisch..😖❤

Liefs 🤗

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 101 reacties
  • 8 februari 2025

Hi ​@Chocomel123 ,

Wat vervelend om te horen dat jouw oma overleden is en dat je je daardoor zo rot voelt. e zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Heel veel sterkte en super knap dat je dit durft te vertellen!

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2530 reacties
  • 8 februari 2025

Hey wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte! Verdriet is heel normaal en ook gezond, en denk maar vaak aan je lieve oma ♥️ en aan alle leuke dingen die je met haar hebt beleefd.  En praat er over, zoals hier ook gezegd is, dat helpt je. Liefs en gecondoleerd. Tover xxx

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 135 reacties
  • 11 februari 2025

Hey allemaal , Ik wil jullie echt heel erg bedanken voor al jullie lieve reacties. Het helpt inderdaad om een soort van tegen haar te praten of tegen een foto van haar te praten , dat doe ik nu steeds en het is wel verdrietig maar ik vind het ook heel erg fijn . ❤️

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen