Vraag

Diep in de put

  • 22 May 2019
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ok voel me super slecht voel me super eenzaam en verdrietig ik snij mezelf ook en ik krijg ook hulp maar het lukt niet om het uit me gedachten te krijgen heb ook nare gedachtes
ik ben ook een stom persoon heb het gevoel dat niemand mij mag enzo denk toch dat niemand gaat reageren ik hoop dat iemand dit leest

3 reacties

Hey,

wat vervelend dat je je zo slecht voelt! Heb je er al met iemand over gepraat? Dit kan bijvoorbeeld met een vriend(in), kennis, familielid, mentor, huistarts of vertrouwenspersoon ook kun je bij de kindertelefoon terecht voor een gesprek.

Nare gedachtes kun je uit je hoofd krijgen door dingen te gaan doen. Het hoeven niet altijd leuke dingen te zijn, maar het moet je bezig houden zodat de nare gedachtes niet kunnen komen. Ik las in je andere topic dat je ook zelfmoord gedachtes hebt, wanneer deze ernstig worden of tot neigingen leiden raad ik om 113 te bellen.

Strekte!


Met vriendelijke groet,
Hoi
Ik weet hoe dat voelt ik voel me ook vaak waardeloos en gehaat en alsof niemand het erg zou vinden als ik er niet zou zijn.
Je bent geen stom persoon, er zijn mensen die van je houden en wij zitten daarbij.
We zouden het vreselijk vinden als je er niet meer zou zijn.
Wat mij vaak helpt is om hoop te hebben op een betere toekomst, dat ik dan misschien wel gelukkig ben en me dan beter voel.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Wij houden van je.
Heel veel liefs en sterkte, Lexy
Hoi dat is lief van jullie maar dan zijn wel de enige die me mag

Reageer