Vraag

deze maand is er veel gebeurd ik wil het kwijt en kunnen julie mij helpen

  • 30 July 2023
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi deze maand is er veel gebeurd ik wil sommige dingen gewoon kwijt maar bij andere dingen wil ik dat jullie mij kunnen helpen als het kan ik ga er ook bij zetten welke ík geholpen wil worden en welke ik kwijt wil

ps is belangrijk dat jullie weten dat ik geen moeder heb ze heeft mij verlaten toen ik 2 maanden was en woon bij mij oma mijn oma en vader zijn wettelijk gezien veranderd wordelijk over mij kunnen jullie daar rekening mee houden zeg dus niet ouders maar vader en oma of ouder/verzorger

dit wil ik gewoon kwijt

ik had begin deze maand een toets week en had ik super goed geleerd en haalde alleen maar onvoldoendes maar ben wel over gelukkig 

kunnen jullie mij helpen hiermee 

ik had een uitje paar weken terug met mij club ging goed totdat ik moest huilen ze vroegen wat er was ik kon alleen maar zeggen dat het over thuis ging en belde veilig thuis en politie de politie was er en moest mee ik vond het wel cool en gezellig ik heb over mij thuis situatie verteld en daarna tegen veilig thuis toen moest veilig thuis met mij oma gaan praten en moest mijn vader opgenomen worden maar het probleem is ik denk er steeds aan hou stop ik dit ik wil er niet meer aan denken

 kunnen jullie mij helpen hiermee 

ik had een vriendin ik noem haar q en een non binair persoon waar ik ook bevriend mee was noem ik f en ze weten van mijn zm gedachten af en we hadden een groepsapp maar paar weken geleden ging het mis q zette paar remdom nummers in niemand ze d en b en y en we wouden bijna allemaal zm plegen die dag ging het alleen maar daarover de volgende dag haatte bijna iedereen op mij behalve y ik en y zijn goede vrienden maar naar een weekje ging het haten over b had een nieuwe groep app aangemaakt met b d ik en q en b had een best wel neppe privé chat gestuurd naar de groep en voor dat jullie vragen wat bedoel ik iemand had dus iets gemaakt hoe weet ik veel waarop ik zij ‘ik verlang zoveel naar je, kom laten onszelf snijden maar kan niet met kleren aan.’ Ik zei dit heb ik niet gezegd heb iedereen zei in de groeps app we weten jij dit niet bent we weten wie dit heeft verzonnen ik vroeg van wie was het ze zeiden dat y het was en stuurde bewijs toen convontreden ik y ermee en hij zij dat hij ze allang geblokkeerd heeft en stuurde bewijs 

wie spreekt de waarheid?

ps voor dat jullie gaan denken dit kan y ook gezegd hebben voordat hij hun had geblokkeerd maar b had een tijd en datum gestuurd en y zegt dat hij ze toen al had geblokkeerd

dit wil ik gewoon kwijt

Misschien weten jullie dat al ik een vriendje nou het is uit want een lang afstand relatie werkte niet meer en ik ben ook niet meer echt op hem volgens mij vind hij mij ook niet meer zo leuk maar vlak dat het uit ging deed hij raar hij was erg boos en ik vroeg wat er was hij zei stoppen met zeuren anders blokkeer ik je ik maakte mij zorgen dus ik appte een vriendin die hem ook kende en vroeg ik jij vragen wat er met hem is want hij doet raar ze zij oké en hij had verteld aan haar dat haar dat hij zm ging plegen zij probeerde hem rustig te krijgen en uiteindelijk zij hij ik ga het slapen en misschien morgen doen dit is al een paar dagen geleden gebeurd en sinds dien heeft hij niet op ons gereageerd hij reageert vaker niet maar ik ben bang dat hij al heeft gedaan 


4 reacties

Reputatie 4
Badge

Ik weet niet zo goed wat ik moet zegen

Ik denk dat je een heel heftig leven moet hebben 

Ik zou met iemand die je vertrouwd over je zelfmoord gedachten praten(Dit heb je waarschijnlijk al heel vaak gehoord maar ik denk wel dat dat het beste is je kan ook met de kindertelefoon bellen) er zijn mensen die van je houden, ik ken je niet maar ik zou erg verdrietig worden als ik zou horen dat je zelfmoord hebt gepleegd. Het lijkt me ook heftig voor je dat je denkt dat je ex vriendje zelfmoord heeft gepleegd (hier heb je waarschijnlijk niks aan) en dat je geen moeder meer hebt ik heb ook geen moeder meer die is overleden aan kanker ook toe ik twee was

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je verhaal over die groepsapp en je vrienden niet echt goed begrijp

Groetjes❤

Reputatie 7
Badge +9

Thanks en ik ga het uit leggen ik had twee vrienden die mij wouden helpen met mij zm gedachten dus had eentje nog paar mensen toegevoegd en bijna iedereen ging op mij haten bijhalve eentje en uiteindelijk stopte het haten en werd ik in een nieuwe groep gezet en zei zeiden dat degene die nooit op mij gehaat heeft iets fake ps had gemaakt en stuurde bewijs maar diegene wat ze zeiden wat het gedaan zou hebben zegt dat hij ze allang geblokkeerd heeft en stuurde daarvoor bewijs en ik weet niet wie ik moet geloven 

Reputatie 4
Badge

Dit is wel heel moeilijk 

Ik zelf zou denk ik degene die niet op jouw gehaat heeft geloven .

Je kan het er ook met ze over hebben als dat lukt   

Je kan dan bijvoorbeeld tegen hun zegen dat je het erg moeilijk vind wie je moet geloven

Vraagje: had de persoon die meer mensen in de groep had gezet het aan jouw gevraagd?

Groetjes ❤

Reputatie 7
Badge +9

Thanks nee ze had het niet gevraagd 

Reageer