Vraag

Deze echt sturen of geven?

  • 14 March 2024
  • 30 reacties
  • 448 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve allemaal

Ik twijfel al een tijdje, maar wat vinden jullie ? Zal ik de “brief” die ik heb getypt in dit topic écht geven ?  Ik zie haar elke dag en we zijn heel dik en lief met elkaar en ik wil eig best een keer wat dieper zeggen wat zij voor mij betekent heeft, en deze  brief zegt alles wat ik van haar vind. En ondanks dat ik haar al 100 keer heb gezegd hoe ik haar waardeer is deze brief diep en eerlijk vanuit mijzelf. Wat vinden jullie ? Of is  ie te overdreven of te dramatisch of……

Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Ik vind het heel spannend om dit te vragen maar doe het toch.

Liefs, Tover xxx

 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel @tim16 !! Was geweldig! Ja graag gedaan hoor!! Ik meen ze en dik verdiend voor je ♥️

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +2

@Tover01  zo ontzettend super lief!! ♥️ Wat lief ook van haar en hun!! Knap van je hoor! Wat een bikkel! 😘

Sjardy xoxox 

Reputatie 7
Badge +19

Aahw wat geweldig lieve @Tover01 , dit gun ik je nou echt van harte!  Wat een super leuk nieuws en wat heb je dat weer prachtig gedaan. Ik bewonder echt de manier waarop jij zaken aan durft te gaan, jezelf super sterk opstelt door juist kwetsbaar te zijn. Grote klasse Sir Tover!!  😘 en veel plezier samen, geniet ervan, er is niks mooiers !

Groetjes liefs Tartan X

p.s. ik moest ook wel lachen om hoe jij dingen omschrijft, Doe je goed ! XD

Reputatie 7
Badge +14

Dankjewel @Tartan14  @tim16  @Sjardy  @Jesse08  @NoahLovesYou  @ItsJustMe  @Banaantjeeee  !!!!! ♥️♥️♥️♥️ 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

Ahh wat fijn om te lezen dit!! @Tover01 het is je echt zo gegund en wat heb je het goed en lief aangepakt!! Nu extra veel genieten met elkaar samen ik ben echt super blij voor je! Enjoy it!😘❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reageer