Depri en sociale angst.

  • 20 August 2020
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb de laatste tijd dat ik me iedere dag wel depri voel. Dat komt dan op random momenten op en meestal is het dan na een paar uur weer weg en dan komt het later op de dag of de volgende dag weer terug. Ik heb ook nergens meer echt zin in de laatste tijd en haal uit vrij weinig nog plezier Ook vind ik mezelf dik. M'n vrienden zeggen dat dat niet zo is maar het lukt me niet om mezelf zo te zien. Ook heb ik een soort van sociale 'angst'. Ik durf geen nee te zeggen of voor mezelf op te komen. ik wil nooit mensen teleurstellen. Ook heb ik vaak een schuldgevoel en kan ik dan helemaal gaan lopen piekeren. Ik ben vooral ook bang dat ik m'n vrienden kwijt raak want ik kan echt niet zonder ze. Als ik dan 1 klein dingetje is waarvan jkdik van dat heb ik verkeerd gedaan kan ik daar helemaal over gaan lopen piekeren. Kortom ik weet het allemaal even niet meer. Iemand advies?


2 reacties

Hii

 

Een depressie komt en gaat maar dat had ik ook, maar het ging vanzelf over. Ik deed gewoon door met m’n leven en gooide het gene wat me dwars zat eruit. Zoals het meisje dat me pijn deed, ik ben haar vergeten. Als je depressie er gewoon kwam zou ik toch maar ff naar de huisarts gaan voor de zekerheid die kan je ff wat antidepressiva voorschrijven of een psychiater.een psychiater is niet zo erg als het klinkt hoor:).  En sommige mensen moet je teleurstellen, er zijn vast mensen die misbruik maken van je gouden hart! je kan soms ja zeggen maar je moet je echt niet schuldig voelen om nee te zeggen. 

suc6 ☺

Hii

 

Een depressie komt en gaat maar dat had ik ook, maar het ging vanzelf over. Ik deed gewoon door met m’n leven en gooide het gene wat me dwars zat eruit. Zoals het meisje dat me pijn deed, ik ben haar vergeten. Als je depressie er gewoon kwam zou ik toch maar ff naar de huisarts gaan voor de zekerheid die kan je ff wat antidepressiva voorschrijven of een psychiater.een psychiater is niet zo erg als het klinkt hoor:).  En sommige mensen moet je teleurstellen, er zijn vast mensen die misbruik maken van je gouden hart! je kan soms ja zeggen maar je moet je echt niet schuldig voelen om nee te zeggen. 

suc6 ☺

Hartstikke bedankt voor je hulp!!!

Reageer