depri

  • 20 April 2021
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik denk dat ik depri ben ik ben de hele tijd  negatieve bij als wat ik doe

Ik heb me ook een keer gesneden maar me ouders kwamen er achter 

En zijden dat ik me niet zo moet aanstel en dat ik het aleen maat  voor aandacht deed

maar dat deed ik niet

Maar ben nog steeds heel negatieve  daar door

Maar toen ik me sneden voelde ik me wel gelukkiger

Maar weet nu niet wat ik moet doen

Door gaan met snijden en ruzie met me ouders of stopen met snijden en nog negatiever zijnen de behoeften om niet meer te wilen leven

 

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Praat met je mentor en ga dan naar een psycholoog!

Hey,

ik weet dat het moeilijk is maar jezelf pijn doen is nie de oplossing. Ook al voel je je beter. Ouders horen er voor je te zijn. En helaas begrijpen zij nie in welke situatie je bent. Heb je misschien andere mensen om je heen, zoals vrienden, tante of opa? Je kan het altijd aan hun proberen uit te leggen. En ik weet zeker dat vast iemand het zal begrijpen. Als ik me kut voel dan helpt muziek mij heel erg of me favoriete film kijken. Gewoon even nie aan alle vervelende dingen denken. Zoek misschien nieuwe hobby’s die je gelukkiger maken. En als de pijn te veel word zijn er andere manieren om het te verminderen. Zoals het keihard uit schreeuwen of ijsblokje in je hand houden. Ik hoop dat dit helpt. En ook al lijkt het er nie op, er komt een dag dat alles er weer leuk uit ziet

 

Reageer