depri

  • 29 February 2020
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Heyy ,

ik ben een meisje van 13 

en ben een beetje depri

heb laats mijn haar zwart geverfd 

nu een stuk uit mijn wenkbrauw geschoren 

dat ik depri ben heeft ook een reden en die vertel ik liever niet 

ga het liefs zwart gekleed 

en niets boeit mij

ik heb al gedronken en gerookt dus mijn leven heeft niet zo veel zin meer

heeft iemand tips om  me beter te voelen 


3 reacties

Hey,

Lijkt me een lastige situatie. Ik zou iemand zoeken tegen wie jij durft te praten. Denk bijvoorbeeld aan iemand van de kindertelefoon of mensen die jou zouden kunnen helpen. Als je het lastig vind om te praten zou ik het toch proberen. Anders blijft het steeds meer worden en dat wil je niet denk ik. 
 

Je leven heeft ook nog zin. Je kan nog zo veel dingen doen. En iedereen is uniek en heeft ergens talent in.

 

Groetjes Alexa xxx

 

Hoi

 

Wat jammer dat je je depri voelt. Zoals Alexa zei, zou het kunnen helpen om dit met iemand te bespreken. Heb je een persoon in gedachten waarbij je terecht zou kunnen? Een familielid bijvoorbeeld, een leraar of je mentor?

 

Zou je aan de slag kunnen met de reden dat je depri bent? Je zou, eventueel met de hulp van een ander, hetgeen waar je mee zit kunnen aanpakken. Kleed je daarnaast gerust naar wat juist voelt. Uiten hoe je je voelt, voelt vast goed. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Als je met niemand wilt praten over je problemen kan ik je aanraden om het op te schrijven, te tekenen,… Het lijkt idd best een idioot idee, maar het helpt dus wel echt. Heb in de afgelopen 2 weken 3 covers geschreven en ik voel me er echt wel beter door. Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Kaas123

Reageer