Beantwoord
depri?
hoi, ik heb hulp nodig. ik ben depri alleen bijna niemand weet het. een paar vriendinnen weten het. mn ouders weten het een beetje maar doen er niks aan. ik heb zm neigingen en ik snijd ik weet niet meer wat ik moet doen....
help pls!!!
help pls!!!
Beste antwoord door Anonymous
Ik vind het spijtig voor je maar zoek iets leuks om te doen zo vergeet je alle zorgen en dat vrolijkt op.
Ik weet wat depressie is maar zelfverminking lost niets op en zeker geen zelfdoding. Familie toont het niet altijd maar ze geven om elkaar. Mijn moeder vervloekte opa omdat hij soms gierig leek tot hij stierf huilde mama haar kapot en opa leek gierig tot we zagen wat hij naliet dus familie geeft om elkaar. Je ouders zouden niet willen dat jij jezelf iets aandoet.
Bekijk origineelIk weet wat depressie is maar zelfverminking lost niets op en zeker geen zelfdoding. Familie toont het niet altijd maar ze geven om elkaar. Mijn moeder vervloekte opa omdat hij soms gierig leek tot hij stierf huilde mama haar kapot en opa leek gierig tot we zagen wat hij naliet dus familie geeft om elkaar. Je ouders zouden niet willen dat jij jezelf iets aandoet.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.