depressieve klachten

  • 27 May 2021
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hey,  

 

Ik heb echt al meer dan 1 jaar depressieve klachten  en het is erger geworden door corona en dankzij sommige mensen ben ik hier nog ik snij mezelf af en toe maar soms heb ik echt geen zin meer om aan dingen te denken maar dat lukt me nooit en ik denk altijd ook aan dat ik vroeger werd mishandelt het is me gewoon teveel nu ik weet niet eens meer wat ik moet doen omdat ik geen motivatie meer heb om naar buiten te gaan en niet eens om naar mijn psycholoog te gaan.

 

 


3 reacties

hoiii

 

wat vervelend zeg!  ik zou je toch wel aanraden om naar je psycholoog te gaan. je kan anders ook vragen of er belafspraken kunnen komen zodat je er niet fysiek heen hoeft te gaan.

 

veel sterkte!

 

Wat heftig, als ik jouw was zal ik met een goede vriend of vriendin praten, dat vind ik ook altijd wel fijn. Verder zal ik een hobby zoeken en je daar in verdiepen. Hopelijk gaat dat helpen. 
Succes nog Xxx

groetjes

Heyy

 

Wat vervelend dat je je zo voelt! Je kan altijd bellen of chatten met de kindertelefoon als je dat prettig vind. Daar kan je je verhaal anoniem kwijt en bieden ze je een luisterde oor!
 

Het is wel echt een tip om naar je psycholoog te gaan! Zoals Eland11 ook al zegt kan je ook vragen of deze afspraak online kan zodat het misschien wat makkelijker voor je gaat. 

Verder helpt het je misschien om rust te vinden in je hoofd door een hobby uit te voeren. Heb je misschien een leuke hobby? Je kan een rondje lopen door de natuur, een muziekje luisteren, een boek lezen.. Alles wat jij leuk vindt om te doen werkt misschien om je wat beter te voelen en wat meer motivatie te krijgen!

 

Sterkte! Als je meer vragen hebt of nog meer wilt delen mag dat natuurlijk altijd op het forum!

 

Groetjes van mij🙂

Reageer