depressieve gevoelens na ziekte moeder

  • 18 August 2023
  • 109 reacties
  • 1710 Bekeken


Toon eerste bericht

109 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi

Mijn psycholoog vind mijn zm ged8en te erg om voor haar te behandelen, dus moet ik ergens anders heen…

Waar weer een w8tijd is…

Ik baal hier zo van!

Ik wil gewoon gelukkig zijn, vrolijk zijn, maar het lukt niet meer…

Was ik maar nooit geboren!!!

Mijn ouders hebben mijn psycholoog een mail gestuurd, hoe het prc zat. Ze belde op, blijkt dat het hlm niet klopt wat mijn huisarts tegen mij zei!

Hoi @Anoniempjuh ofz ,

Sorry, maar ik snap het niet helemaal, wat had de huisarts gezegd? 

 

Reputatie 7
Badge +3

Mn psycholoog had naar mn huisarts gebeld. En de huisarts had ik een gesprek mee, die zei dat de psycholoog niet meer dat kon enzo. Dat ik dus ergens anders heen moest.

Maar dat bleek dus helemaal niet te kloppen.

Sorry ben soms beetje onduidelijk 🙃

Hopenlijk is het nu een btje te volgen.

Ik snap t nu @Anoniempjuh ofz , dank voor de uitleg 😉

Fijn dat je toch bij je psycholoog terecht kan!

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniempjuh ofz,

Echt sorry dat ik nog nooit op dit topic heb gereageerd, had ik echt veel eerder moeten doen. Ik heb wel alles al gelezen.  Naar dat je al lang met die depressieve gevoelens zit, maar echt goed dat je er veel over praat!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Monkeyboy08 geeft hlm nx, ik reageer ook op heel veel dingen niet 🙃

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb zo'n fijn gesprek gehad! Ik voel me zo opgelucht nu, het lukte gwn om te huilen! Ik heb daar 2 (les)uren gezeten haha. Maar het was zoo ontzettend fijn!!!

Hoi @Anoniempjuh ofz ,

Fijn om te horen! Goed dat je mentor wel echt de tijd voor je nam.

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniempjuh ofz,

Fijn dat je een goed gesprek had en je emoties hebt getoond!

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +3

Ik voel me zo rot…

Mn 'emmer met tranen' zit tot de rand toe gevuld…

Dus heb ik gevraagd of mn mentor nog tijd had vandaag, maar dat hadtie niet... En mn leerlingbegeleider zou ik gesprek met hebben vandaag, maar hij heeft afgezegd…

Ik kan overal wel om huilen, maar ik wil het niet thuis…

Dus moet ik het weer wegdrukken…

Omdat waar ik het wel wil, de mensen geen tijd hebben voor mij...

Lastig zeg. Vraag iig wanneer hij wel tijd voor je heeft.

En als je echt moet huilen moet je het gewoon laten gaan. Ook al ben je alleen. Het lucht dan ook gewoon op.

 

Reputatie 7
Badge +3

Wow hij stuurde me net dit: Ik zag je lopen over de gang na de pauze. Ging alles wel goed?

Ik weet niet hoé die dat door heeft, maar iig heel fijn😊

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Anoniempjuh ofz

Vervelend om te lezen dat je je emoties soms moet wegdrukken, omdat de mensen waar je het mee kan delen geen tijd hebben. Fijn dat je je nu wel gezien en gehoord voelt.

Mocht je op een later moment weer het gevoel hebben dat je bij niemand terecht kan, weet dat je dan ook iedere dag van 11:00 tot 21:00 met De Kindertelefoon kan bellen (0800-0432) of chatten. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

Het gaat gwn niet beter, alleen maar slechter…

Maandag een gesprek met mn mentor, in de pauze…

Ik ben zó moe, ik ben er zó klaar mee, ik wil gwn vrólijk zijn… mr het lukt me niet meer..

Mn moeder heeft maandag een darmonderzoek, ook best spannend…

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniempjuh ofz,

Vervelend dat het slechter gaat. Probeer leuke dingen te gaan doen, bijvoorbeeld naar een kerstshow in de Intratuin ofzo gaan of shoppen. 

Ik wens je veel sterkte en succes met het onderzoek van je moeder!

Groetjes, Monkeyboy08

Hoi @Anoniempjuh ofz ,

Vervelend dat het nu zo slecht gaat... Veel succes met het gesprek met je mentor, en hopelijk komt er niks uit het onderzoek van je moeder.

Sterkte😘

Hoiii, ik wil ff zeggen dat ik vind dat je het heel goed aapakt♥️. Ik struggle ook met zulke gedachtes maar ja nu ik zo jouw verhaal lees vind ik jou echt een voorbeeld voor mij en waarschijnlijk ook voor andere mensen! Ik hoop dat het snel goed komt met je💕

 

xxxx van mij

Reputatie 7
Badge +3

wauw…

dit soort dingen vind ik dus echt mooi om te horen! hier word ik blij van, dankjewel!!!

sterkte!

Reputatie 7
Badge +3

ikk ben zooo moe de hele tijd…

geen concentratie/motivatie/energie om iets te doen (ik doe het wel omdat het moet gebeuren mr ja...)

en de hele tijd zitten mn tranen heeel hoog, ik krijg de hele tijd tranen in mn ogen…

morgen weer gesprek met mn mentor, hopen dat ik dan kan huilen...

Wat rot @Anoniempjuh ofz , veel succes met het gesprek morgen, ik hoop dat je alles kwijt kan!

Reputatie 7
Badge +3

ik wil gwn dood!
ik weet het allemaal niet meer, ik wil niet meer...

ik kan het niet meer aan zo

vrijdag weer gesprek met mn mentor.

IK BEN ER KLAAR MEE

ik wou dat ik nooit geboren was

Reputatie 7
Badge +3

@Anoniempjuh ofz 

 

Wat naar om te lezen dat je in een lastige situatie zit en dat je graag dood wil zijn. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben helemaal klaar met de vakantie…

Geen gesprekken, geen afleiding van school, vaker alleen.

Ik zal blij zijn als het voorbij is.

Nog een positief dingetje: ik ging met mn nichtje bij mn nicht logeren, ze is pas getrouwd en ik heb echt heel fijn gepraat met haar man! We gingen samen met zn 2en een rondje lopen en het was heel erg fijn!

Hoi lieve @Anoniempjuh ofz ,

Wat rot... Miss kan je wel met vrienden afspreken?

Heb je nu ook al een psycholoog?

Wel fijn dat je toch iets positiefs hebt!

Ik vind het heel naar dat je eig meer hulp/afleiding nodig hebt dan je krijgt, maar ik weet echt niet wat je daartegen kan doen of hoe ik je kan helpen...

Reputatie 7
Badge +3

Hoii

Ja vrienden kan, maar sommige mensen zijn ook weg enzo…

Ja, psycholoog heb ik maar pas de 2e week na de vakantie weer.

Enneh @Jesse08 ik vind het echt hoe snel je altijd reageerd en ook altijd van die lieve reacties 😊🤍

Reageer