depressieve gevoelens

  • 21 January 2020
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

hee allemaal, ik ben R en ben 14 jaar. De laatste tijd voel ik me niet goed in mijn vel.. Ik weet niet waardoor het precies komt en dat is juist mijn probleem. Ik moet vaak huilen, terwijl ik niet weet waarom precies. Ik voel me niet goed genoeg. En voel dat ik alles fout doe.. Soms wil ik mezelf pijn doen, om de depressieve gevoelens te laten verdwijnen, ook al is het maar voor even..  Ik heb een zwaar verleden gehad en misschien speelt dat erin mee. Maar ik weet het gewoon niet en ik voel me erg k*t… Kan iemand mij misschien helpen?? Of zijn/haar ongeveer gelijke ervaring delen als je die hebt? 


2 reacties

hey 

 

ik kan weinig voor jou doen om je gevoel weg te halen zelfs als ik het zou willen. maar ik kan jou wel tips geven. 

ik weet dat het moeilijk is maar je moet er met iemand over gaan praten in jou omgeving. want dat lucht op en jullie kunnen samen kijken wat je nodig hebt om je weer beter te voelen. 

 

en je moet je zelf geen pijn doen ook al zou je het willen want aan het begin helpt het een beetje maar je zal steeds meer nodig hebben en als dat zo het is, is het heel lastig om er mee op te houden.  

probeer er alsjeblieft met iemand over te praten. hoe lastig het ook is. het zou veel langer en meer effect hebben dan je zelf pijn doen. 

 

groetjes blue

Badge

hey 

 

ik kan weinig voor jou doen om je gevoel weg te halen zelfs als ik het zou willen. maar ik kan jou wel tips geven. 

ik weet dat het moeilijk is maar je moet er met iemand over gaan praten in jou omgeving. want dat lucht op en jullie kunnen samen kijken wat je nodig hebt om je weer beter te voelen. 

 

en je moet je zelf geen pijn doen ook al zou je het willen want aan het begin helpt het een beetje maar je zal steeds meer nodig hebben en als dat zo het is, is het heel lastig om er mee op te houden.  

probeer er alsjeblieft met iemand over te praten. hoe lastig het ook is. het zou veel langer en meer effect hebben dan je zelf pijn doen. 

 

groetjes blue

Hey blue, 

heel erg bedankt voor je tips, ik zal er proberen om over te praten maar ik ben bang dat mensen me dan zwak vinden.. dus ik weet niet of ik het durf. 
super bedankt 

groetjes R

Reageer