Skip to main content

Hii. Ik ben ItsJustMe en ik heb een paar dagen geleden mijn account verwijderd. Ik ben er nu weer omdat dit voor mijn gevoel de enige plek is waar ik me veilig voel en waar ik mijn gevoelens kan vertellen want iedereen is hier zo lief en aardig voor elkaar dus ik ben er weer. Ik hoop dat ik nog welkom ben en sorry dat ik mijn account verwijderde ik denk dat ik nu wel weer blijf. 
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt omdat ik zelf niet goed meer weet ik wat ik moet. Ik ben een jongen van 16 en mijn leven is gewoon helemaal hopeloos. Ik heb al best veel meegemaakt in mijn leven en heb meerdere traumas die mij iedere dag in de weg zitten. Ik wil nu nog liever geen details over mijn traumas vertellen. Mijn hoofd zit hierdoor vol met negatieve gedachtes die ook zeggen dat ik zelfmoord moet plegen en ik word er gek van. Ook heb ik heel vaak hoofdpijn/migraine waar ik gek van wordt en op school gaat het ook niet goed. Ik kan me niet concentreren door alle gedachtes, haal slechte cijfers en wordt gepest omdat ik anders ben dan anderen. Ik gedraag me erg meisjesachtig omdat ik gewoon zo ben maar klasgenoten vinden dat raar en schelden me iedere dag uit en pakken spullen van me af enzo. Ik heb wel een paar online vrienden, maar echte goede vrienden waar ik close mee ben heb ik niet echt. Ik voel me gewoon eenzaam, ben nooit blij of vrolijk en ben altijd bang, boos en verdrietig. Ik durf het ook niet echt aan iemand te vertellen want ik wil niemand teleurstellen en mijn ouders hebben het al zo druk met werk die wil ik niet ook nog met mijn problemen storen. Ik wil gewoon rust in mijn hoofd en wil hier eigenlijk niet meer zijn. Wat moet ik doen want ik weet het gewoon niet goed meer. Groetjes van mij <3

Heyy @Cantaloupe,

Lief dat je het vraagt dankjewel daarvoor!😘

Het gaat wel redelijk en ben de afgelopen weken zeker weer naar school gegaan. Eigenlijk is daar weinig veranderd en school gaat nu prima waar ik erg blij mee ben :)

Heb verder ook nog wat andere dingen die ik hier nog niet had verteld, maar ik heb zeg maar een tijdje terug besloten om toch niet naar scouting te gaan omdat ik er voor nu nog geen behoefte aan heb en heb het momenteel druk genoeg met school dus misschien wordt dan nog iets voor later.

Ik heb ook eindelijk een uitnodiging gekregen voor een gesprek met een psycholoog en daar kan ik op 29 oktober terecht voor een intake dus dat is ook wel spannend, maar ben wel blij dat dat nu eindelijk gaat gebeuren. Gelukkig heb ik de afgelopen maanden al wel veel goede stappen gezet en ik voel me al wel een stuk beter, maar ja ik blijf struggelen met mn gedachtes en trauma's en heb wel behoefte aan de psycholoog en ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Liefs, ItsJustMe <3

Hii lieve @ItsJustMe ,

Wat fijn dat het momenteel wel redelijk gaat en je ook weer naar school bent geweest. En je moet vooral doen wat goed voelt als scouting niet lukt is dat maar zo en het kan idd altijd nog.  🙂 Dat je het spannend vind om naar de psycholoog te gaan is heel begrijpelijk, maar geef dat ook vooral aan dat je het spannend vind dan wordt er echt wel rekening gehouden. En ben super trots op je dat je goede stappen hebt gezet, ga vooral zo door.  Je kunt het en ik geloof in je! 😘❤️

Dikke knuffel en veel liefs 🤗

Hai,

wat super fijn dat school beter gaat en je al een stuk beter voelt dan een paar maanden terug!! ik snap dat scouting nog wat te veel is, hoeveel ga je nu naar school? fijn dat je nu terecht kan bij je psycholoog, hoop dat het je gaat helpen😘 en logisch dat je het spannend vind, maar komt vast goed en dat zal de psycholoog ook wel gewend zijn. Groetjes🤗

@Boterbloempjee Ik ga het zeker aangeven bij de psycholoog want dat is wel belangrijk dat die weet dat ik het spannend vind. Dankjewel voor je lieve reactie💖

@Cantaloupe Ik ga nu 3x per week naar school en ga na de herfstvakantie samen met mijn mentor en moeder kijken of we dat gaan opbouwen en hoe we dat gaan aanpakken! Dankjewel voor je lieve reactie💗

Liefs, ItsJustMe <3

Mooi om te horen dat het beter met je gaat en dat school goed gaat.

Logisch dat je naar de psycholoog gaan spannend vind. Heel goed dat je ook gaat aangeven. Komt vast allemaal goed.

Ga zo door. Big hug van mij.

Hai,

hoe gaat die 3 keer per week, is dat goed te doen?

groetjes🤗

Mooi dat het goed gaat.

@Wolkje.

Dankjewel @tim16!💖

@Cantaloupe Op zich is het wel te doen, maar ben na school wel erg moe en heb dan vaak last van hoofdpijn. Volgende week heb ik gelukkig vakantie dus dat is wel fijn om even een beetje tot rust te komen en dan kan ik me ook focussen op de psycholoog :)

Liefs van mij <3

Hai,

vervelend van je hoofdpijn en je vermoeidheid😕🙁 als dat opbouwen nog te veel is gewoon zeggen hoor😘, je hebt dan ook nog de psycholoog er bij wat ook wel vermoeiend zal zijn denk ik😕 

groetjes🤗

ey bro k ben inmiddels beetje van van jou geworden zat door je topics te scrolle (nederlands is niet mn sterkste kant) en ik zag opeens dit wat me deed verbaasen aangezien je me zon geweldig persoon lijkt in iedergeval stay strongg ❤️

Dankjewel voor je lieve reactie @Backup!💗

Liefs van mij <3

Hai,

hoe ging het bij de psycholoog?

liefs van mij🤗

Heyy,

Sorry voor mijn late reactie ik was een beetje moe en had even niet heel veel zin in het forum😬

Het ging best wel goed op zich ik had een intake samen met mijn moeder om elkaar te leren kennen en ze is wel aardig en begripvol, maar heb er altijd wat moeite mee om iemand te vertrouwen dus moet nog wel wennen. We hebben nu vooral besproken wie ik ben en wat ik heb en doe enzo. Over een paar weken hebben we weer een afspraak maar dan zonder mijn moeder en dan gaan we verder praten over hoe het gaat met mij enzo. 

Dankjewel voor het vragen @Cantaloupe💖

Liefs van mij <3

Hai,

nee hoor is niet erg😊 vervelend dat je zo moe was😕 gaat het nu beter?

Fijn dat de psycholoog aardig en begripvol is!🤗 had je al het gesprek op school gehad?

liefs van mij.

Hii,

Fijn dat de intake wel goed ging @ItsJustMe. En kan me goed voorstellen dat het lastig is om gelijk iemand te vertrouwen zeker met persoonlijke dingen, maar dat went uiteindelijk wel en eerst is het spannend en misschien voelt het wel raar.  Maar dat is tijdelijk en wordt echt wel rekening mee gehouden. En zoals @Cantaloupe al zegt is het echt niet erg dat je geen zin had aan het forum. Doen wat goed voelt. 🍀

Veel liefs ❤️

@Cantaloupe Het gaat nu wel weer wat beter ja! Ik heb nog geen gesprek met school gehad heb vakantie dus dat hoor ik denk ik wel als ik weer naar school ga volgende week. Dankjewel voor je reactie!❤️🤗

@Boterbloempjee Dankjewel voor je lieve reactie!❤️🤗

Liefs van mij <3

Reageer