Hii. Ik ben ItsJustMe en ik heb een paar dagen geleden mijn account verwijderd. Ik ben er nu weer omdat dit voor mijn gevoel de enige plek is waar ik me veilig voel en waar ik mijn gevoelens kan vertellen want iedereen is hier zo lief en aardig voor elkaar dus ik ben er weer. Ik hoop dat ik nog welkom ben en sorry dat ik mijn account verwijderde ik denk dat ik nu wel weer blijf.
Ik wil graag mijn verhaal even kwijt omdat ik zelf niet goed meer weet ik wat ik moet. Ik ben een jongen van 16 en mijn leven is gewoon helemaal hopeloos. Ik heb al best veel meegemaakt in mijn leven en heb meerdere traumas die mij iedere dag in de weg zitten. Ik wil nu nog liever geen details over mijn traumas vertellen. Mijn hoofd zit hierdoor vol met negatieve gedachtes die ook zeggen dat ik zelfmoord moet plegen en ik word er gek van. Ook heb ik heel vaak hoofdpijn/migraine waar ik gek van wordt en op school gaat het ook niet goed. Ik kan me niet concentreren door alle gedachtes, haal slechte cijfers en wordt gepest omdat ik anders ben dan anderen. Ik gedraag me erg meisjesachtig omdat ik gewoon zo ben maar klasgenoten vinden dat raar en schelden me iedere dag uit en pakken spullen van me af enzo. Ik heb wel een paar online vrienden, maar echte goede vrienden waar ik close mee ben heb ik niet echt. Ik voel me gewoon eenzaam, ben nooit blij of vrolijk en ben altijd bang, boos en verdrietig. Ik durf het ook niet echt aan iemand te vertellen want ik wil niemand teleurstellen en mijn ouders hebben het al zo druk met werk die wil ik niet ook nog met mijn problemen storen. Ik wil gewoon rust in mijn hoofd en wil hier eigenlijk niet meer zijn. Wat moet ik doen want ik weet het gewoon niet goed meer. Groetjes van mij <3
Hii,
Liefs van mij <3
Wat vervelend, vooral na zo’n leuk weekend. Ik sluit me aan bij de tips van
Dat je snel hoofdpijn krijgt is ook niet fijn. Ben je daar wel eens voor bij de huisarts geweest?
Is goed:)
Er gaat een klas op schoolreis in een groot bos, waar ze over gevaarlijke bruggen heen gaan, en uiteindelijk verdwalen. Ze komen een verlaten dorp tegen , en lopen er heen. Maar zodra ze dichtbij zijn, veranderen de vervallen, oude huisjes, en zijn er ook mensen. Ze gaan in gesprek met de mensen, die zelf nooit iets van de buitenwereld hebben kunnen zien. Als ze proberen eruit te lopen, kunnen ze niet verder en lopen ze tegen een onzichtbare muur op. Dit was gewoon de wereld, dachten ze. Uiteindelijk gaan ze een tijdmachine maken van tekeningen die ze in het bos vonden, en komen er zo achter wat er precies gebeurd is. En het blijkt dat er ooit buitenaards leven een kristal had laten neerstorten, die dit veroorzaakte.
En nog wat dingen die je misschien kan doen:
Opruimen en/of schoonmaken, niet echt heel leuk maar het is wel afleiding.
Een stukje fietsen.
Hii,
Dat je snel hoofdpijn krijgt is ook niet fijn. Ben je daar wel eens voor bij de huisarts geweest?
En neem je tips mee dankjewel daarvoor!
Liefs van mij <3
Haha nou ik ben niet echt van het schrijven, maar had dit idee opeens. Ik denk dat ik er niet echt wat mee ga doen, maar wie weet ooit;) Ik heb t iig ergens opgeslagen!
Wat vervelend van je hoofdpijn ... Hoe ging dat eigenlijk op school? Ging je dan naar huis of als je even apart ging zitten ging het wel snel over?
Haha nou ik ben niet echt van het schrijven, maar had dit idee opeens. Ik denk dat ik er niet echt wat mee ga doen, maar wie weet ooit;) Ik heb t iig ergens opgeslagen!
Wat vervelend van je hoofdpijn ... Hoe ging dat eigenlijk op school? Ging je dan naar huis of als je even apart ging zitten ging het wel snel over?
School ging met moeite, maar het ging. Ik slikte wel dagelijks paracetamol en was na school altijd echt erg moe door alle prikkels en kon daardoor amper meer huiswerk maken thuis door de hoofdpijn en moeheid. Vooral de echt lange dagen vond ik wel echt moeilijk en werd altijd al geplaagd wat ook irritant was. Ben om die reden ook van havo3 naar mavo3 gegaan zodat ik wat meer rust kreeg en wat minder druk van school had.
Vorig jaar in mavo3 begon het pesten alleen echt naar te worden waardoor ik nog vermoeider werd en nog meer hoofdpijn kreeg door alle stress en ben idd best vaak ziek naar huis gegaan vooral vorig jaar. Een rustige plek waar ik naar toe kon had mijn school niet. Het is sinds ik thuis zit wel wat beter en rustiger, maar als ik weer wat ga doen wat inspannend is krijg is weer hoofdpijn en ik zie daarom ook wel op tegen naar school gaan als ik weer kan starten :/
Ja, dat snap ik… Ik hoop dat je rustig mag opbouwen, misschien kan je dan ook afspreken dat je gewoon de les uit mag lopen als het niet gaat en dan even ergens mag zitten.
Echt naar dat ze jou gingen pesten… Ik snap het echt niet, mensen zijn soms zo gevoelloos En je bent echt een lieverdje, maar ja dat is miss ook juist de reden:/
Hoi lieve
Hoe gaat het nu met je?
Heyy lieve
Er is eigenlijk weinig veranderd sinds vorige week en voel me niet heel fijn. Vooral de negatieve gedachtes in mijn hoofd, de slaapproblemen en hoofdpijn breken me wel echt op zeg maar. Het ging eventjes iets beter vorige week en heb zelfs 1 nacht gehad met maar 1 nachtmerrie, maar ben nu weer gewoon in het oude ritme gevallen en heb weer veel nachtmerries over vroeger waardoor ik amper slaap. Probeer nu wel overdag een dutje te doen want ik ben echt zo moe, maar dat lukt me ook niet echt want ik durf eigenlijk ook niet echt meer te slapen.
Heb wel afgelopen weekend weer met mijn vriendin afgesproken om haar ouders te ontmoeten en we zijn toen even de stad in geweest dat was wel weer even fijn en dat voel ik me toch wel wat beter op die momenten! De momenten dat ik met haar ben of haar spreek zijn wel fijn :)
Dankjewel voor het vragen
Liefs van mij <3
Hey lieve
Deze was dat vlgs mij. En ik hoop dat je vriendin en het gezellig samen zijn ook helpt voor je!! Ik wou dat ik meer voor je kon doen
Veel liefs Tover xxx
Hey lieve
Wat vervelend… Ik weet niet echt een tip, behalve dat je een goed ritme moet hebben, dus gewoon op een vaste tijd gaan slapen en opstaan. Misschien kun je bv 22:30 gaan slapen, en dan 9:00 opstaan. Geen ideale tijden maar je gaat nu nog veel later slapen volgens mij
Wat stom
Ik heb wel een tip! (Misschien heb ik die al aan jou gegeven, maar denkt t niet)
Anders gebruik je lavendelolie? Het werkt iig bij
Liefs
Dank jullie voor jullie reacties!
Liefs van mij <3
Hoi hoi lieve
Groetjes liefs Tartan X
Hey lieve
Liefs Tover xxx
Heyy lieve
Ik had nog wel een vraagje Heb je I. al verteld over dat "meisjesachtige"? Hoe reageerde ze?
En ik heb echt super veel respect dat je zelfs toen je gepest werd gewoon zo jezelf bleef! Maar hoop natuurlijk dat ze je op je nieuwe school accepteren zoals je bent
Laten we hopen!
Liefs
Heyy,
Liefs van mij <3
Ah dat is fijn
Ik hoop het heel erg voor je! Maar ik denk dat helaas op elke school wel mensen zijn die er een mening over hebben, maar als je gewoon vrienden hebt die je wél steunen loopt dat wel wat meer van je langs denk ik En als je alleen bent word je sws sneller gepest.
IK hoop zo hard dat het op je nieuwe school beter gaat
Ik heb nog een tip voor het slapen ; laat je ouders je naar boven sturen ofzo
Heel veel sterkte en liefs
Liefs van mij <3
Hey lieve
Ik gun je echt een plek waar je je fijn en gelukkig voelt.
Liefs
Heyy lieve
Heb je nog nieuws over scouting? En wat ik nog bedacht, stel als het te vermoeiend is kan je misschien gewoon van te voren al afspreken om wat minder lang blijven , misschien is dit niet van toepassing, maar wou het toch even noemen. :)
Heyy
Heb je nog nieuws over scouting?
Nope nog steeds niet ik twijfel gewoon zo erg.. Heb ondertussen al wel een mail gemaakt samen met mijn moeder, maar die hebben we dus nog niet verstuurd!
En wat ik nog bedacht, stel als het te vermoeiend is kan je misschien gewoon van te voren al afspreken om wat minder lang blijven , misschien is dit niet van toepassing, maar wou het toch even noemen. :)
Dat is zeker iets wat ik wel wil bespreken met de leiding van de scouting want het is wel goed dat ze wat van mijn struggles weten, maar dat komt denk ik wel goed! Thanks voor de tip! :)
Liefs van mij
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.