Skip to main content

Depressief, SH en zm

• May 26, 2026
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

automatischegumvandeHEMA
Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje van 15 en ik ben super depressief en ik wil eigenlijk ook niet meer leven op dit moment. Ik doe superveel SH en heb over me hele armen littekens. ik voel me nu zo rot en heb een beetje een mental breakdown. heeft iemand ideeën wat ik kan doen o me beter te voelen?

geef ajb zo snel mogelijk antwoord!

PS: ik heb al terapie ne sh!t maar het helpt niet. mn ouders weten het al

1 reactie

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • May 27, 2026

Hi, ​@automatischegumvandeHEMA ,

Wat super knap dat je dit hier deelt! Je zegt dat je niet meer wilt leven en een breakdown hebt… wat naar om te horen. 

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, 

Fleur

De Kindertelefoon