Beantwoord

Depressief of niet

  • 5 June 2019
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik voel me al een tijdje heel down. Mijn eetlust is een stuk minder, ik irriteer me sneller aan mensen, slaap weinig, beschadig mezelf en heb het idee dat het gewoon niet goed met me gaat. Ik snijd mezelf wel, maar ik wil geen zelfmoord plegen. Zouden dit tekenen kunnen zijn van depressie? Ik durf niet met iemand te praten hierover namelijk en ik weet gewoon niet wat ik moet doen... Iemand tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 June 2019, 22:04

Bekijk origineel

5 reacties

Het gaat duidelijk niet goed met je als je jezelf ook snijd. Bespreek het in ieder geval met iemand die je vertrouwd! (je kan altijd naar een psycholoog gaan!!)
Het gaat duidelijk niet goed met je als je jezelf ook snijd. Bespreek het in ieder geval met iemand die je vertrouwd! (je kan altijd naar een psycholoog gaan!!)
Thanks, maar ik durf dit niet met Mn ouders te bespreken, is er dan nog wel een mogelijkheid om naar een psycholoog te gaan? Zonder dus dat ik me ouders het hoef te vertellen
Volgens mij is het wel lastig om naar een psycholoog te gaan zonder dat je ouders erachter komen. Je hoeft ook misschien niet te vertellen over je probleem bij je ouders en dat je zegt dat het voor iets anders is. (het is trouwens nooit verkkeerd om het gewoon tegen je ouders te vertellen want zo komen er vroeg of laat toch achter en vaak kunnen ouders je er het best bij helpen)
Volgens mij is het wel lastig om naar een psycholoog te gaan zonder dat je ouders erachter komen. Je hoeft ook misschien niet te vertellen over je probleem bij je ouders en dat je zegt dat het voor iets anders is. (het is trouwens nooit verkkeerd om het gewoon tegen je ouders te vertellen want zo komen er vroeg of laat toch achter en vaak kunnen ouders je er het best bij helpen)
Ja dat ga ik doen. Dankjewel !
Het is inderdaad wel zo dat je vroeg of laat je ouders het moet gaan vertellen. Ze zouden je kunnen helpen.

Reageer