Skip to main content

depressief ik wil stoppen

• August 7, 2025
  • 2 reacties
  • 20 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben weer depressief aan het worden, ik ben 14 maar alles is zo moeilijk. Ookal houdt men familie van me er zijn zoveel problemen in de familie, ik heb geen vrienden en ik word gepest op school en ze zeggen dat ik mezelf gewoon moet vermoorden, de meisjes leggen fake liefdes brieven voor dan erna met me te lachen. Ze stelen dingen en ik wil gewoon dat alles stopt all die kut pijn ik wil gewoon stoppen ermee maar ik wil niet weg van men familie van men ouders van men zus maar toch ik weet niets anders wat te doen.  Ik weet het echt niet en ik denk niet dat ik na deze zomer nog lang ga overleven. School gaat niet meer

2 reacties

Claire_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • August 7, 2025

Hallo ​@Anoniem10013, je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Claire(De Kindertelefoon) 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Wtf wrm zouden mensen zeggen dat je je zelf moet vermoorden. Dat is echr niet oké. Heb je een vertrouwenspersoon waar je mee kan praten? En net als Claire zegt, bel naar 113 als je denkt aan zm. Heel veel sterkte!

xx liefs Wolf 🐺