Hallo iedereen ik ben 15 jaar en depressief, ik voel me al 2 jaar wat minder maar sinds de zomer is het gewoon slechter. Ik voel me leeg en wil eigenlijk ook niet meer leven alleen wil ik ook niet dood ik kan dat me familie niet aandoen. Sinds begin dit schooljaar zit ik bij een meisje in de klas ik ben ook wel bevriend met haar maar ik ben ook echt verliefd op haar geworden, ze is de rede waarom ik nog volhoud en ze maakt me dus soms nog gelukkig alleen weet ik gewoon zeker dat het niet wederzijds is en daar heb ik moeite mee. Ik heb haar verteld over me depressie en ze helpt me er echt mee alleen vind ze dat ik hulp moet zoeken en ik heb het maar goedgekeurd dat ze een gesprek heeft aangevraagd met haar en de mentor om het erover te hebben dit gaat dus volgende week plaats vinden ga ik vanuit, ik vind dit alleen heel spannend en weet gewoon niet wat ik aanmoet met haar en mezelf. Nog iets dr vriendin waar ik ook vrienden mee ben weet het ook wat er speelt en dat ik erge gevoelens heb voor haar vriendin zij helpt me hier ook mee dit wouw ik erbij vermelden. Ik heb gewoon advies nodig en wil later op dit verhaal terug komen als ik het gesprek heb gehad.
groetjes anoniem