Vraag

Depressief door corona

  • 30 March 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Badge +2

Hai mensen. Ik zit dus al een aantal maanden thuis school te doen door corona. Nu is dat 1/2 keer per week, maar telkens met hetzelfde groepje van 7/8 mensen. Ik begin de zin er niet echt meer in te zien, het is allemaal zo eenzijdig. (ik ben niet suïcidaal ofz btw) ook al ga ik opzich wel vaak met vrienden om voel ik mij best eenzaam. Hier boven op ben ik ook nog eens stapelverlieft op een meisje uit mn klas, maar ik zie haar al weken niet, omdat ik dus niet op dezelfde dag school heb. Dit maakt mij aardig hopeloos, ik wil namelijk gwn mijn crush zien. Heeft iemand tips voot mij om weer wat vrolijker in het leven te staan, want het voelt alsof ik geen controle meer heb..

Tips zijn dus erg welkom! Alvast bedankt""" 


2 reacties

Hey daar!

Wat onwijs vervelend om te horen dat je last hebt van depressieve gevoelens. Ik snap heel goed dat het vervelend is dat je niet meer zo veel naar school kan door corona. We zitten allemaal veel binnen deze tijden, we hopen allemaal dat het weer snel over is.

Je zegt dat je veel contact hebt met jouw vrienden, fijn om te horen dat dat allemaal nog lukt. Het is onwijs lastig deze tijden om contact te houden met mensen, en nieuwe mensen te leren kennen. Ga kijken of je nu met dit lekkere weer misschien buiten kunt afspreken met wat vrienden, daardoor zal je je minder eenzaam voelen.

Groetjes!

Badge +2

Bedankt voor de support

Reageer