Skip to main content

Hey, ik heb dit al heel lang. Maar ik krijg steeds meer neigingen om mezelf te snijden, af en toe heb ik wel een ruzie thuis ofz. Het voelt alsof ik dingen verkeerd doe. Een nieuwe vriendin wil ik ook niet meer zien omdat ze alleen maar vraagt waar mijn andere beste vriendin is. Ik heb niet zo lang geleden twee keer een soort van paniek aanval gehad, beide op straat. Ik weet niet wat ik moet doen want het gevoel dat ik in een hele diepe put zit wil ik niet hebben, maar aan de andere kant kan ik het ook niet fysiek zeggen. Want als ik iets simpels zeg van mag ik op mijn tel dan zit ik al met dezelfde probleem en als ik het vraag dan is het heel vaak nee.

Ik zou proberen om een saftey pin ketting aan te doen en op therapie te gaan hoop dat dit helpt als dit niet kan probeer te kijken of je school een support groep heeft  hoop dat dit helpt!

Hoi @str4wb3rry 

Wat knap van je dat je hier komt praten hierover! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat naar dat je je zoveel ruzie hebt, het gevoel hebt veel verkeerd te doen en dat je de neiging hebt om jezelf te snijden. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Reageer