Skip to main content

Hey allemaal. Ik denk dat ik miss een beetje depri ben. Er is de laatste tijd veel gebeurd enzo. En ook daarvoor voelde ik me zo.. als ik thuis kom krijg ik binnen vijf minuten gezijk van mijn vader. Hij zegt de afgelopen tijd dingen die mij pijn doen zoals: jij moet beter zijn, je moet je hoofd gebruiken en nadenken (en loopt dan vervolgens als een beperkt iemand te praten) ik denk ook weer aan sh en zelfmoord. Met vrienden ben ik wel blij, maar als ik weer naar huis ga en thuis kom voel ik me leeg en anders wel t janken om het een en ander. Ik kan ook niet echt positief nadenken. Vooral savonds niet, want ik denk dan aan dat m'n oma dood gaat in een auto crash ofzoiets. Eten gaat nog steeds super slecht en ik ben volkomen waardeloos, want waarvoor leef ik eigelijk. Ik bedoel je kan heel de dag lachen enzo, maar ben je dan ook echt blij? Wat is blijschap nou eigenlijk? Soms droom ik dat ik word doodgestoken en dat voel ik fysiek dan ook. Al heb ik geen idee hoe het voelt, maar bij mij voelt het in het begin alsof je vanbinnen gekieteld word ofzo en dan begint het met branden. Ik weet niet of dit ergens mee te maken heeft.. maar ik wil graag jullie opini enzo.

Liefs van mij

Hoi @str4wb3rry 

Om je vraag te beantwoorden of je depressief bent, waarschijnlijk heb je een vorm van depressie en je vader heeft niks tegen jou denk ik hij wil het beste voor je ook al komt dat misschien niet zo over. En ik ken dat gevoel wel en 

Hoi @str4wb3rry ,

Je zit in een lastige periode. Er is veel gebeurd, vertel je, en je hebt heftige emoties. Thuis lukt het niet goed om met je vader te praten.  Ook denk je aan zelfdoding en sh.

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes, Marisk

Kleine update.. het is er niet beter geworden. Ook niet met m'n pa

Reageer