depressief

  • 7 July 2022
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

Badge

Hallo

Ik heb dus een tijdje fix gehad met een meid die ik leuk vond. Ik heb haar uiteindelijk gevraagd en helaas zei ze "nee het is alleen vriendschappelijk voor mij". Alleen haar vriendinnen(waar ik ook contact mee heb) zeggen wat anders zij zeggen dat ze me niet mag en dat ik het contact moet stoppen. Uiteindelijk heb ik dit gedaan omdat ik dacht dat dit beter was voor meid omdat ze had al genoeg problemen en wou niet dat ze zich nog slechter ging voelen. Nu heb ik ongeveer 3 weken geen contact meer alleen ik zit dus dagen lang aan gaar te denken. Ook slaap ik al 3 weken lang niet meer dan 3 a 4  uur per dag. Alleen ik weet dus niet wat ik moet doen want ik voel me heel slecht want heb het gevoel dat ik niet goed genoeg voor d'r ben en dat is dus blijkbaar ook zo. En steeds vaker komen d'r dingen als zelfmoord voor in m'n gedachten en dromen (Hier heb ik normaal nooit last van). Dus mijn vraag wat moet/kan ik doen om hieroverheen te komen.


1 reactie

Ik zou zelf vragen aan haar of ze je echt niet mag omdat je dan zeker weet dat dit klopt, maar miss kan dit niet meer omdat je immers contact hebt verbroken.  Ik heb ook een vriendin verloren waar ik verliefd op was door iets stoms wat ik mezelf niet kon vergeven (al sliep ik 8 uur ofzo). Maar achteraf heb ik geleerd dat je moet leren om weer van jezelf te houden ,ondanks dat je stomme dingen doet of niet goed genoeg bent voor sommigen. Omdat er niet altijd iemand is om te zeggen dat het belangrijk is dat je er bent.

 

Ik hoop dat je weer vertrouwen in jezelf kunt hebben.

Reageer