Vraag

depressief

  • 15 January 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

hoi, ik ben een 13 jarige jongen die depressief is omdat ik me dik, lelijk en aleen voel. ik weet al dat ik nooit een vriendin/vrouw zal krijgen en nooit mijn droom als in vader worden zal vervullen. ik weet al gewoon dat ik alleen zal sterven en nooit liefde zal kennen. ik wilde even mijn verhaal kwijt en ik hoop dat jullie misschien weten wat ik kan doen.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Je bent hoe je bent en daar moet jij alleen maar trots op zijn… je zal ook heus wel een vriendin krijgen hoor, voor iedereen is er een partner, als je jezelf dik vind enzo, kan je altijd gaan fitnessen. Heb je een mentor/vertrouwenspersoon aan wie je dit kan vertellen? Misschien helpt dat meer dan hier! Veel geluk nog! Groetjes,

-flopflop13 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Je moet de hoop niet opgeven! Er is of komt vast wel iemand die jou vriendin en/of vrouw wil zijn. Als je jezelf dik en lelijk voelt kan je daar natuurlijk altijd wat aan doen. Je kan gaan sporten of aan iemand vragen om alle goede dingen aan jou op te noemen. En als je je eenzaam voelt moet je gewoon meer met vrienden of familie afspreken. Ook kan je een nieuwe hobby zoeken. Ik snap dat corona daar niet echt bij helpt, maar er zijn vast wel dingen die je kan doen.

XX

Reageer