depressief

  • 15 January 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik zie het niet meer zitten ik huil bijna elke dag in me bed ik heb geen vrienden ik zit in een groeps app waar een meisje die fake depressed is en dat soort shit ik ben er helemaal klaar mee ik ben al een hele lange tijd depressief ik heb gedachtes waar ik het liever niet over wil hebben en ik heb het er heel moeilijk mee ik voel me gewoon leef alleen en ik heb geen woorden voor dit gevoel ig ik heb zo veel gehuild dat ik soms nog zo verdrietig kan zijn maar ik niet meer kan huilen iedereen denkt dat ik een normaal persoon ben hartstikke blij et cetera ik ben gewoon goed om me gevoelens te verbergen en ja ik weet het gewoon niet meer


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi DIËZZ, 
Wat ontzettend naar voor je! Ik leef heel erg met je mee! Ik denk dat het ten eerste heel goed is om hier met iemand over te praten : je ouders, een oom, een nichtje. Praten lucht heel erg op, en ze zullen je  begrijpen en naar je luisteren! Ook zou ik je aanraden om dingen te doen die je leuk vindt, en waardoor je niet aan die verschrikkelijke gedachtes moet denken! Ga bijvoorbeeld een rondje wandelen, ga dansen, zingen, knuffel een dier. Het is zo dat op een geefmoment je tranen als het ware op zijn, maar je je rot blijft voelen.  dit is een hele moeilijke periode voor je, dus je hoeft je niet blij en vrolijk voor te doen, maar eerlijk zijn! Je kan er altijd nog met je mentor of een vertrouwenspersoon op school over praten! 
Ik hoop dat ik je goed geholpen heb! 
sterkte en groetjes van mij!

Hey @DIËZZ 

Echt vervelend dat je je zo rot voelt. Ik weet dat het moeilijk is, maar misschien helpt het om het tegen iemand te vertellen. Als mensen niet weten hoe jij je voelt kunnen ze je ook niet helpen. Ik ben het met @Loetje1410 eens dat je misschien ook afleiding moet zoeken door dingen te doen die je leuk vindt. Ook al heb je hier in eerste instantie geen zin in. En als je je alleen voelt kan het misschien fijn zijn om met iemand af te spreken? Heb je mensen waar je je fijn bij voelt? Wat gezelligheid om je heen kan je ook helpen even wat beter te voelen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Sterkte! En blijf altijd in jezelf geloven! Jij mag er zijn! :)

Reageer