Vraag

depressief?

  • 22 June 2020
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Badge

haii, 

laatste tijd gaat alles goed! ik heb geen ruzie meer met mijn vriendinnen. ik ga zover ik weet over naar ze 3e. ik ben vaak met me vriendinnen we doen leuke dingen samen. maar toch heb ik een gevoel van leegte. ik voel me heel leeg van binnen. het enige gevoel wat ik voel ik eigenlijk “verdrietig” als iemand tegen mij zegt “het komt goed” kan ik al uit tranen uitbarsten. wat denken jullie dat het is en hoe kan k hieraan werken? 

 

alvast bedank <3 


2 reacties

Hallo,

Ik heb hetzeldfde probleem en ik weet eigenlijk niet zo goed hoe je er vanaf komt.

Als je de reden weet dan is het wat makkelijker om een oplossing te vinden (mijn reden weet ik alleen doe er niks mee lekker dom eigenlijk.

 

Ik zou met een vertrouwingspersoon gaan praten, misschien is dat iets?

 

 

Reputatie 2
Badge +1

hoi @Rahaisha0607 ,

Wat vervelend zeg! Ik denk dat je niks in de toekomst ziet wat je blij maakt. Weet je wat je wil met je leven? Misschien is het goed om daar over naar te denken. Ik kan het natuurlijk niet bevestigen dat dat het is, maar ik heb me ook weleens heel (heel heel heel erg) verdrietig gevoeld. Bij mij kwam omdat ik het nut van het leven niet inzag. Ik wist niet wat ik moest, ik wist niet wat ik wou enz.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes mij

Reageer