Vraag

depressief

  • 19 May 2020
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Hoi, ik ben een meisje van 14 en het gaat niet goed met me en met me verleden.

in groep 7 is mijn beste vriendin weggepest en daarna heb ik niet meer contact met haar gehad, maar ik app af en toe met haar moeder. Toen zij wegging gingen de kinderen in mijn klas bij overblijf roepen van ze is dood of ze is niet ziek. Ze meldde haar ziek en ging eigenlijk elke dag huilen thuis in haar bed. En bijna iedereen in mijn klas op mijn basisschool deed eigenlijk irritant en ging achter haar rug slecht praten terwijl ik voor hun neus was.

ik zit nu in de eerste dus brugklas en ik heb ook een beste vriendin gehad. Een keer was ik ziek en ze ging met de populaire meisje zitten en ze werd heel goed bevriend met haar. Toen ik op school was ging ik met me andere vriendinnen zitten en sinds toen hadden we ruzie. Ze zei dat ik niet meer omging met haar en gaf de schuld aan mij, maar zij ging naar de populaire meid inplaats van mij. 

 

Ik vergeet nooit mijn verleden en lukt ook niet het blijft altijd in mijn leven.

 

op dit moment ben ik echt heel erg zwak en ik eet niet veel en huil echt elke dag en ik denk dus dat ik depressief ben. Ik heb het tegen mijn ouders en mijn broer verteld, maar ik heb ook wel eens gedacht over zelfmoord plegen en ik vind het zelf eigenlijk ook erg en wil het niet doen. Maar ik weet niet hoe ik het tegen mijn ouders moet vertellen. Ik heb het wel aan mijn 2 beste vriendinnen verteld. Ik durf het ook niet aan iemand anders te vertellen.

 

Hebben jullie tips om tegen mijn ouders te vertellen of broer? Ik durf het echt niet.

 

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey,

wat erg om dit te lezen! Je kan misschien een briefje schrijven en dat op een plek leggen waar ze het kunnen zien als je het niet face to face durft te vertellen. Dit werkt voor mij heel goed. Je ouders en je broer zullen het vast begrijpen. Heel veel succes en blijf positief!:four_leaf_clover:

Hey,

wat erg om dit te lezen! Je kan misschien een briefje schrijven en dat op een plek leggen waar ze het kunnen zien als je het niet face to face durft te vertellen. Dit werkt voor mij heel goed. Je ouders en je broer zullen het vast begrijpen. Heel veel succes en blijf positief!:four_leaf_clover:

Heel erg bedankt voor je hulp!🍀

 

 

 

Je zegt dat je soms nog met de moeder van dat meisje appt, kan je niet (eventueel samen met je moeder) vragen of dat meisje het aankan rechtstreeks met jou te appen? of een keer weer af te spreken (als mogelijk) Dat kan voor jullie beide misschien helpen

Reageer