Vraag

depressief

  • 11 March 2020
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen

Ben een jonge van 15 

Volgens mij heb ik een depressie want het loopt niet lekker thuis het begin allemaal toen me ex het uit had gemaakt via what app door een vriendin oke dat kon ik best hebben maar me ouders hadden tegelijker tijd hele erge ruzie en dat samen ging niet daardoor voelde ik me kut dat ging ook op me humeur over en nu krijgen mensen wat door dat er wat is ik heb het 2 geweldige vriendinnen vertelt en die helpen geweldig  maar dat helpt op school wel maar thuis als niemand kijkt snij ik in me arm en heb al 3 weken zelfmoord gedachtes alleen als ik dat doe bezorg ik me 2  vriendinnen een trauma zeggen ze ik weet nu niet wat ik moet doen want met volwassenen praten of met me ouders of een psycholoog  zie ik niet zitten wat moet ik nu 😭😭

 


1 reactie

Hoi

 

Wat vervelend dat je je zo naar voelt. Echter fijn dat deze twee vriendinnen voor je klaarstaan. 

 

Gezien de ernst van je gedachten, lijkt het me nuttig om iemand in te lichten over wat er speelt. Dat zou bijvoorbeeld bij een docent of leerlingenbegeleider kunnen. Als je graag gesteund wordt, ben ik ervan overtuigd dat deze twee vriendinnen je met alle plezier zullen vervoegen naar de persoon die je in vertrouwen zou nemen. Moest een gesprek je trouwens eng lijken, kan je ook mailen. 

 

Je kan altijd terecht bij de crisislijn. Daar kan je met een vrijwilliger spreken, of kan je online therapie en zelfhulp een kans geven. Alleen worstelen met de dingen waar je mee zit lijkt me niet verstandig.

 

Gr. Kenshin

Reageer