Vraag

depressief

  • 27 October 2019
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ben een jongen net 13 en ben erg onzeker heb een paar problemen en hoop dat jullie die misschien kunnen oplossen

1. Heb heel veel ruzie met mijn ouders en ook heftig

2.Ik ben al 2 jaar echt depressief denk eigenlijk de hele dag of er gewoon geen eind aan mijn leven moet maken

3.Ik vind mezelf ook lelijk 

4.heb veel moeite om vrienden te maken 

Op de basisschool had ik 3 goeie vrienden maar daar heb ik nu geen contact meer mee. En vorig jaar kwam ik in klas 1 van de middelbare school waar ik een goede vriend had en een goede vriendin mijn goede vriend zit nu op een andere school heeft nieuwe vrienden enzo en de goede vriendin is verhuist woont nu op 3 uur rijden afstand en heeft ook nieuwe vrienden enzo heb ik ook geen contact meer mee

 

 

Ik ben ondertussen zo depressief dat ik ook niet meer naar school ga dus daar kan ik geen vrienden maken

Op voetbal ben ik weggepest vorig jaar

5. Ook zie ik op insta nu allemaal oud klasgenoten die nu allemaal verkering krijgen en ik wil dat ook eigenlijk alleen heb ik dus niemand en heb ik het gevoel dat heel het dorp me eigenlijk gwn haat

 

6 en ik wil eigenlijk ook graag seks maar heb der niemand voor en weet niet of dat eigenlijk wel kan/ mag op mijn leeftijd en denk ook dat geen een meisje dat wil laat staan met mij

 

 

Ik hoop der eigenlijk op dat dit allemaal misschien deeltelijks op gelost kan worden

 


4 reacties

Hoi! Ik kan niet overal mee helpen maar wil alsnog graag advies geven, over het gedeelte waar je zegt dat je geslachtsgemeenschap wil hebben (om het maar netjes te zeggen). Je bent veel te jong daarvoor, en verkering is ook niet zo mooi als het lijkt. Uiteindelijk zal het uitgaan op deze leeftijd en de heartbreak die je ervan overhoudt weegt zwaarder dan de ‘leuke’ tijden die je eraan beleeft. Een vriendin hebben ziet er leuk uit, maar denk aan dit: niemand deelt negatieve dingen over zijn leven op instagram, vooral niet als het niet anoniem is.

Nog iemand please??

Heyhoi,

Je hoeft niet onzeker over jezelf te zijn want je bent een pracht van een mens. Relatie's heb je ook echt niet nodig daardoor ontstaan en ontwikkelen problemen op, Geen vrienden? je hebt mij als je vriendin ik help je graag !.Ook vind ik dat je echt niet moet denken aan zelfmoord je hebt nog een heel leven voor je hoe zwaar het ook is je kunt dit en je ziet maar zelf dat alles goed gaat komen. Probeer ook  met je mentrix/mentor te praten over het pestgedeelte en vrienden maken gedeelte  ik hoor nog graag van je1

 

Hoi

Ik heb er ff over na gedacht maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen want kijk ik leef nergens meer voor ter is niks wat ik op zou kunnen noemen wat heel waardevol voor me is 

 

En ik heb geen mentor want ik ga niet naar school dus daar kan ik ook niet mee praten

Reageer