Hoi ben een jongen net 13 en ben erg onzeker heb een paar problemen en hoop dat jullie die misschien kunnen oplossen
1. Heb heel veel ruzie met mijn ouders en ook heftig
2.Ik ben al 2 jaar echt depressief denk eigenlijk de hele dag of er gewoon geen eind aan mijn leven moet maken
3.Ik vind mezelf ook lelijk
4.heb veel moeite om vrienden te maken
Op de basisschool had ik 3 goeie vrienden maar daar heb ik nu geen contact meer mee. En vorig jaar kwam ik in klas 1 van de middelbare school waar ik een goede vriend had en een goede vriendin mijn goede vriend zit nu op een andere school heeft nieuwe vrienden enzo en de goede vriendin is verhuist woont nu op 3 uur rijden afstand en heeft ook nieuwe vrienden enzo heb ik ook geen contact meer mee
Ik ben ondertussen zo depressief dat ik ook niet meer naar school ga dus daar kan ik geen vrienden maken
Op voetbal ben ik weggepest vorig jaar
5. Ook zie ik op insta nu allemaal oud klasgenoten die nu allemaal verkering krijgen en ik wil dat ook eigenlijk alleen heb ik dus niemand en heb ik het gevoel dat heel het dorp me eigenlijk gwn haat
6 en ik wil eigenlijk ook graag seks maar heb der niemand voor en weet niet of dat eigenlijk wel kan/ mag op mijn leeftijd en denk ook dat geen een meisje dat wil laat staan met mij
Ik hoop der eigenlijk op dat dit allemaal misschien deeltelijks op gelost kan worden