Skip to main content

depressief

• January 1, 2026
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

hallo, ik weet het het is nogmaar2 januari 2026 en mijn leven is al 1 grote puinhoop

mijn arm/schouder zit vol krassen van een mes, mijn pols ook en nu mijn hand ook 
*Tekst verwijderd door De Kindertelefoon vanwege Forumregel 6.*
ik wil gewoon dat ik er niet meer ben snap je 

mijn ma die doet lief als ze wat van me nodig heeft en anders scheld ze me uit voor ho*er, sl*et, k*t wi*f,kkr h*er,ect…

ik ben 1.5j geleden uit huis gegooid door men ex stiefvader daarna men ma ook ze heeft vroeger te vaak mijn vertrouwen gebroken dat ik haar niet meer vertrouw of geloof en helaas kan ik ook nog niet alleen gaan wonen want ik word binnen 3 maand 17

ik ben enkel goed als ik geld moet geven toen ze nog samen was met mijn ex stiefvader was ze me zwart aan het maken en slecht aan het praten over mij en dan nog erover liegen in mijn gezicht 

ik heb haar vroeger ooit een paar x aan haar keel vast gehad en toe geknepen want heb wel last van zware agressie problemen maar ik ben geen gevaar voor iemand enkel als ik switch in men hoofd dan weer wel…

en 6j geleden ben ik mijn opa tegen gekomen die ik maar amper 1x per jaar zag en alles voor me betekende naar hem luisterde ik enkel en sinds hij overleden is en ik ook ouder word luister ik naar niemand meer 

1 reactie

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • January 2, 2026

Hoi kaidebordercollie,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Claire

De Kindertelefoon