depressie, snijden en zelfmoordgedachtes

  • 4 October 2021
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben er eigenlijk gewoon klaar mee ik heb zo,n last van mijn depressie. Ik snij eigenlijk best wel vaak en Ik begin fysiek ook gewoon ziek te worden. Ik was gister en vandaag dus thuis.ik heb ook last van eetproblemen. Ik eet geen ontbijt meer en als me moeder niet thuis is eet ik ook geen lunch. Maar ik was dit weekend dus ziek (zondag tot vandaag) dan eet eet ik gewoon niks. Ik heb een vriendin maar ze word heel snel boos en sireus en dat vind ik moeilijk. Ik wil het eigenlijk uitmaken omdat ik er niet tegen kan. Maar ik hou zoveel van haar. Ik weet 1 ding zeker als ik haar niet meer heb ben ik klaar.

 

Dit was allemaal rommel door elkaar maar ik heb gewoon iemand nodig om mee te praten.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo vreselijk dat je dit moet meemaken. 
 

Hou me op de hoogde

Liefs Lucky 

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Hayden

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon

Haai Hayden, 

Wat een lastige situatie, en wat erg dat het zover is dat je er ook letterlijk ziek van wordt..
Heb je hulp? En weet je vriendin van iets? Ik kan me niet voorstellen dat als je aan je vriendin verteld hoe het zit, dat ze dan nogsteeds zo gedraagt tegen jou. Mocht dat wel het geval zijn zou ik heel goed nagaan of dat dan wel de moeite waard is. Het is sowieso erg lastig om in een relatie te zitten als je zelf echt niet goed in je vel zit, dit kan heel erg tegenstrijdig gaan werken. 

Ik weet even niet zo goed wat ik verder kan zeggen, het hangt er een beetje vanaf of je al hulp hebt of niet. Wat ik je kan meegeven is, blijven praten!!!! Dat is heel erg belangrijk. Je gunt het niemand dat die zich zo voelt, en je hebt niks te verliezen. Het zijn letterlijk feiten die je op kunt noemen, dat je niet meer eet, je ziek voelt, en vanuit daaruit kun je misschien een gesprek op gang helpen bij iemand die je vertrouwd. 

Je bent het waard, en ik hoop dat je ergens een vertrouwde plek kan vinden waar je je verhaal aan kwijt kan, en die iets voor je kan betekenen. 

X Loes

Reputatie 4
Badge +2

Hai,

Ik sluit me volledig aan bij de geplaatste reacties. Misschien heeft mijn steun ook nog een beetje toegevoegde waarde. 

 

HET KOMT GOED! JE KOMT ER DOOR, NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN. JE BENT EEN PRACHTIG MENS, EN JIJ BENT HEEL BELANGRIJK!

We zijn er voor je.

❤❤

Reageer