Skip to main content

Hoi allemaalll,

Dit klinkt misschien heel raar, maar soms mis ik mijn depressie. En ik weet zo niet waardoor dit komt en hoe dat kan. En heeft iemand een oplossing?

Groetjes

hallloo,

misschien heb je dit gevoel omdat toen je depressief was mensen zich zorgen over je maakte en je dus wat extra aandacht gaven. je kan ook bij jezelf nagaan wat er toen was wat er  nu niet is als je alles op een rijtje zet is het is het misschien allemaal wat duidelijker zoals bij mij en wrs de meeste mensen  haha. ik weet natuurlijk niet hoe het voor je was toen maar ik denk wel dat je r uit komt.

suc!🤗


ik zit nu in een depressie en ik kan me niet aansluiten bij wat jullie zeggen. nu ik er in zit heb ik niet het gevoel dat ik het zou willen houden. en ik heb ook niet het gevoel dat ik aandacht krijg.


Het kan zijn dat je comfort vond in depressief zijn en dat je dat mis. Als jij je op sommige momenten wat minder voelt, zou je misschien comfort willen. Er zijn beste wel wat mensen die comfort vinden in depressie, omdat veel mensen ook geloven dat depressie iets is dat bij hun hoort. Dan vind je er comfort in omdat het voelt als een deel van jou en zodra je je beter gaar voelen, kan het zijn dat je je depressie gaat missen. Slechte uitleg, dus hoop dat je het snapt. 

Suc6


ik zit nu in een depressie en ik kan me niet aansluiten bij wat jullie zeggen. nu ik er in zit heb ik niet het gevoel dat ik het zou willen houden. en ik heb ook niet het gevoel dat ik aandacht krijg.

sorry daarvoor :(


ik heb er nog even over nagedacht. ergens snap ik je wel @Idk.. op de momenten dat je blij bent ben je ook echt extra blij. je leert dingen die je gelukkig maken te koesteren. mensen zien bij mij dat er iets niet klopt maar vragen niet wat er mis is. inplaats van vragen houden ze er rekening mee dat ik in de shit zit. ik vind het fijn dat ze proberen niet over mijn grenzen heen te gaan zonder dat ze weten wat er is. 


Reageer