Depressie, kan iemand mij helpen?

  • 28 March 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi 

ik ben een jongen en heb een paar maanden gelden volgens mee 6 een eigen bedrijf opgericht waarmee ik sindsdien  16000 euro mee verdient maar ik ben depressief om mijn uiterlijk daardoor kan ik ook niet veel vooruitgang maken in mijn bedrijf ik ben een ginger met een gezicht vol pukkels en ik weet niet wat ik moet doen mensen negeren of iets anders ik ben hierdoor ook verslaafd geweest aan vapes ben daarmee wel gestopt maar het is nog steeds moeilijk kan iemand me helpen of ervaringen delen?


2 reacties

Badge

Hallo

Dit lijkt me een kut situatie om in te zitten (sorry voor het schelden)

Dat je een ginger bent maakt helemaal niks uit. Het maakt je juist uniek. Plus: Je hebt een eigen bedrijf en dat is erg knap! 

En voor de pukkels kun je waarschijnlijk in de meeste winkels gezicht crèmes of vloeistof kopen (+watjes) om ze weg te houden. En om ze weg te halen knijp ik mijn pukkels altijd uit maar er zijn ook andere methoden

 

Ik hoop dat dit heeft geholpen

Reputatie 4
Badge +3

Hey,

Gingers zijn is niet minder knap/mooi of aantrekkelijk dan andere haarkleuren. En voor je huid heb je heel veel verschillende spullen die kunnen helpen!(k gebruik zelf gezichtsreiniger maar je zou online even moeten kijken wat het beste is voor jou huid). 

Maar k denk als je depressief bent om je uiterlijk  dat je jezelf meer moet gaan accepteren.(eventueel hulp zoeken). Iedereen is mooi op zn eigen manier. En klinkt heel cliché maar het is echt zo. 

Als dit je niet overtuigt heeft heb ik nog wel een voorbeeld edvin ryding(heeft gespeelt in young royals) hij is ginger en heeft acne(idk hoe je dat schrijft srry) maar heel veel mensen vinden hem als nog knap! 

En onthoud goed dat je naar jezelf altijdkritischer  kijkt dan dat je naar andere mensen kijkt. Dus de meeste mensen zien jou ook weer anders!

K kijk ook altijd erg kritisch naar mezelf meestal als ik dat doe zoek ik afleiding dan ga k sporten of een van mn hobbies doen dat zou je ook kunnen doen of verder werken aan je bedrijf!

ik denk dat je trots op jezelf mag zijn als je een eigen bedrijf hebt neergezet dat moet niet makkelijk zijn geweest! 

k hoop dat dit je helpt. Stay strong❤️

 

Groetjes anoniempie145

Reageer