Beantwoord

depressie in de corona tijden.

  • 27 March 2020
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hai, 

als eerste: bedankt als je dit leest & mij hulp wilt bieden!!

ik ben sinds 2 a 3 weken in een depressie terecht gekomen ik heb ook ernstige dwanggedachtes. Ook wil ik bijna niet meer eten omdat ik het zonde vind om op te eten omdat ik toch denk dat ik dood ga terwijl ik helemaal niet dood ga.. ik heb soms wel de gedachtes van zelfmoord.. maar ik wil dat helemaal niet ik kan niet zonder mijn ouders broer en de rest van de familie.. ik wil dit ook helemaal allemaal niet ik wil gewoon mezelf terug.  En door de Corona Chrisus kan ik nu ook geen hulp krijgen.. weet iemand wat ik moet doen?😔

x marley

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 March 2020, 09:28

Bekijk origineel

2 reacties

Hey Marley

 

Ik stel voor dat je contact opneemt met de huisarts. Dat kan zo nodig telefonisch of per mail. Deze zou met je kunnen bespreken wat er in je omgaat, en er eventueel voor kunnen zorgen dat je doorverwezen wordt naar een hulpverlener. Ook met deze zou je kunnen mailen en bellen. 

 

Je kan altijd terecht bij 113. Daar kan je je verhaal doen, en praat iemand op je in. Ook zou het niet onnuttig zijn om je gezin in te lichten over hoe je je voelt. Zelfs als ze niet goed weten wat te doen, zouden ze je kunnen steunen, en sta je er op die manier alvast niet alleen voor. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge

Dankje kenshin!

ik heb het al aan mijn ouders verteld gelukkig ! Ik ga er wat mee doen bedankt voor de tips!

vg marley.

Reageer